mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Real-time Mobile Memory Status Report & Monitor

Reply

Thread Tools
Old De 4 juli 2009, 08:17
Donor Groep

Default Real-time Mobile Memory Status Report & Monitor

Real-time Mobile Memory Status Report & Monitor 0 minuten geleden vond ik dit gisteravond en het werkt perfect!

Haar als een ram booster / ram / geheugen optimizer voor uw mobiele telefoon!

Het werkt op elke telefoon misschien beter op de meer moderne met mem-kaarten en is gebouwd in mem opslag. Haar heel graag de apps krijg je voor de ramen die defrags geheugen en verbetert het. Het houdt uw telefoon in tip top vorm.

Om het er te gaan werken na het installeren, hebt u voor het registreren van een code, type 20 nullen zoals 000000000 etc niet nodig voor het verzenden van e-mail of informatie en gratis upgrade naar pro en

Koppelen
http://gallery.mobile9.com/f/754457/

Dat is de link ik heb nadat ik voer in mijn telefoon maken en het model nummer, maar als u in uw eigen model vindt u op uw pagina.

Check out de site is ook zeer geschikt voor mobiele stuff

http://www.mobile9.com/

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old De 4 juli 2009, 12:34
Donor Groep

Zonder duiken veel verder ben ik vrij zeker van dat het illegaal is.

De software zelf is echter niet dat de download is zogenaamd gekraakt, die een inbreuk op de voorwaarden van een gezond applicatie ontwikkelaar.

Tenzij u kunt bevestigen dat ik anders zou doen vermoeden vindt u een link naar een legitieme download, waarbij een volledige versie betaald moet worden.
Old De 4 juli 2009, 12:54
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Zonder duiken veel verder ben ik vrij zeker van dat het illegaal is.

De software zelf is echter niet dat de download is zogenaamd gekraakt, die een inbreuk op de voorwaarden van een gezond applicatie ontwikkelaar.

Tenzij u kunt bevestigen dat ik anders zou doen vermoeden vindt u een link naar een legitieme download, waarbij een volledige versie betaald moet worden.
Dam I didnt zelfs denken toen ik gezien het woord gekraakte dat het illegaal was, ik weet het gekraakte dingen zijn, maar i didnt denk zelfs dat ok kan mods mijn bericht te verwijderen of te bewerken, zodat de links Arnt er gewoon Incase is het illegaal, maar ik zie geen info over het onrechtmatig overal.

Nou ik denk dat als je zeggen Fordy, de gratis demo isnt maar dan in die 20 nullen volgnummer moet de scheur

site admin kan misschien mijn eerste post en spijt over dit
Old De 4 juli 2009, 14:32
Donor Groep

No worries mate, ik ben er zeker van dat het niet opzettelijk.

Ik heb net onder dat soort dingen uit, zodat de mensen ons bewust zijn van de illegaliteit, en het helpt ook om elke site verantwoordelijkheid, meer nog natuurlijk als de band of draad wordt geschrapt.

Ik neem een zoek-en kijken of ik kan vinden een origineel downloaden voor.
Old 6 jul 2009, 09:52
Donor Groep

Citaat:
No worries mate, ik ben er zeker van dat het niet opzettelijk.

Ik heb net onder dat soort dingen uit, zodat de mensen ons bewust zijn van de illegaliteit, en het helpt ook om elke site verantwoordelijkheid, meer nog natuurlijk als de band of draad wordt geschrapt.

Ik neem een zoek-en kijken of ik kan vinden een origineel downloaden voor.

Dankzij Fordy, sry i couldnt antwoord vroeger CJ site werd voor enkele dagen?

anyhows 100% wasnt doelbewuste Ik zag het woord kraken, maar niet in mijn leven heb ik denk dat mobiele software worden gekraakt als dank voor de opmerking dat het uit ook blij dat je deed

groeten

Ozzie
Old 6 jul 2009, 10:19
Donor Groep

Ja, de servers daalde gedurende ongeveer 8 uur, en werden vervolgens uiteindelijk opnieuw tot 15 uur eerder, wat betekent dat sommige berichten zijn helaas verloren gegaan. Er is een draad ergens uitleg.

Niet vermelden.

Ik vond het op CNet hier:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16,99 aan te schaffen - over

Ik ben niet zeker over wat je zei dat het werkt op elke telefoon, dan zegt Windows Mobile op dat CNet, maar misschien uw rechterhand.
Old 12 juli 2009, 04:04
Donor Groep

Citaat:
Ja, de servers daalde gedurende ongeveer 8 uur, en werden vervolgens uiteindelijk opnieuw tot 15 uur eerder, wat betekent dat sommige berichten zijn helaas verloren gegaan. Er is een draad ergens uitleg.

Niet vermelden.

Ik vond het op CNet hier:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16,99 aan te schaffen - over

Ik ben niet zeker over wat je zei dat het werkt op elke telefoon, dan zegt Windows Mobile op dat CNet, maar misschien uw rechterhand.
Ah ok Ik dacht dat CJ was weg voor altijd Bedankt voor link, ik heb sinds geschrapt die van mijn telefoon, i wasnt zeker of het is nog veilig

Groeten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
December AV-vergelijkende Verslag evilfantasy Virus, spyware & Security 7 De 3 januari 2009 18:43
Herindeling-real-time backup pest79456 Algemene programmatuurnoot Chat 1 30 aug 2008 04:19
Quick Time is een echte pijn, echt snel ... cheesepuff Multimedia & Codecs 2 19 jun 2008 10:42
Donateur status Eltocliousus Gemeenschap Nieuws & Chat 5 25 apr 2008 09:07
Gratis upgrade naar donateur Status Hybr! D Gemeenschap Nieuws & Chat 18 20 Jan 2008 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.