![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sanntidsprisdata Mobile Memory Status Report & Monitor 0 minutter siden jeg fant dette i går kveld og det fungerer perfekt!
Sin som en ram booster / ram / minne optimeringsverktøy for din mobil! Den vil fungere på alle telefonen kanskje bedre på den mer moderne de med mem kort og innebygd mem lagring. Its very much like apps du får for vinduer som defrags minne og øker den. Den holder telefonen i tip top form. Å få det til å fungere etter at du installerer den, må du registrere en kode, skriver du bare 20 nuller som 000000000 osv. ikke nødvendig å sende e-post eller detaljer og gratis oppgradering til pro så vel Forbindelse http://gallery.mobile9.com/f/754457/ Det er koblingen fikk jeg etter at jeg legger inn i telefonen ringe og modellnummer, men hvis du skriver i din egen modell finner du det på siden. Sjekk ut området også er stor for mobile stuff http://www.mobile9.com/ Min System: Fred
|
|
| |||
| |||
| Uten delving mye lenger jeg er ganske sikker på at det er ulovlig. Programvaren i seg selv er imidlertid ikke at nedlasting er ha sprakk, noe som er brudd på vilkårene i noen forstandig programmet utvikler. Med mindre du kan bekrefte annet jeg foreslår at du finner en lenke til en lovlig nedlasting, der en fullversjon krever betaling. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg gjorde ikke engang tenker når jeg ser ordet sprakk at det var ulovlig, jeg vet sprakk ting, men jeg gjorde ikke selv tror at ok kan Modifikasjon slette mine innlegg eller endre den, slik at koblingene Arnt det bare incase det er ulovlig, men jeg ser ingen info om det er ulovlig overalt.Vel jeg tror like ya si Fordy, gratis demo isnt men deretter angi at 20 nuller serienummer må det sprekk ![]() Kanskje site admin kan ta mitt første innlegg, og beklager om dette |
|
| |||
| |||
| Ingen fare kompis, jeg er sikker på at det ikke var bevisst. Jeg bare peker ting sånn ut, slik at folk vi kjenner til sine illegality, og det bidrar også til å fraskrive seg ethvert område ansvar, enda mer selvfølgelig om kobling eller tråden er slettet. Jeg tar et søk og se om jeg kan finne en original download for det. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Takk Fordy, sry i couldnt svare før CJ området var nede for noen dager? anyhows 100% var ikke bevisst Jeg har sett ordet sprekk, men ikke i mitt liv har jeg tror mobil programvare bli det sånn takk for å sette den ut også, glad du gjorde hilsen Ozzi |
|
| |||
| |||
| Ja serverne gikk ned i ca 8 timer, og ble deretter eventuelt tilbakestille til 15 timer tidligere, betyr noen innlegg gikk tapt dessverre. Det er en tråd et sted å forklare. Ingen årsak. Jeg fant den på CNet her: http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html $ 16.99 for å kjøpe - om Jeg er ikke sikker på om hva du sa at det fungerer på en hvilken som helst telefon, står det at Windows Mobile på CNet, men kanskje din rett. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg trodde CJ var borte for alltid Takk for linken, jeg har siden slettet fra telefonen min, jeg var ikke sikker på om det er like trygtHilsen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Desember AV-Comparatives Report | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 3 januar 2009 18:43 |
| Omformatering sanntid backup | pest79456 | General Software Chat | 1 | 30 august 2008 04:19 |
| Quick Time er blitt en reell smerte, virkelig rask ... | cheesepuff | Multimedia & Kodeker | 2 | 19 juni 2008 10:42 |
| Donator status | Eltocliousus | Community News & Chat | 5 | 25 april 2008 09:07 |
| Gratis oppgradering til Donator Status | Hybr! D | Community News & Chat | 18 | 20 januar 2008 14:51 |
| Thread Tools | |
| |