![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Real-time Mobile Memory Status Report & Monitor 0 minuter sedan jag hittade den här i går kväll och det fungerar perfekt!
Den som en ram booster / RAM / minne Optimizer för din mobil! Det kommer att fungera på någon telefon kanske bättre om mer modern stil med mem-kort och inbyggd mem lagring. Dess gärna det program du får för fönster som defrags minne och ökar den. Det håller telefonen i tip top form. För att få det att fungera efter att ha installerat det, du måste registrera en kod, skriv bara 20 nollor gillar 000000000 etc inte nödvändigt att skicka e-post eller information och gratis uppgradering till pro såväl Länk http://gallery.mobile9.com/f/754457/ Det är den länken jag fick när jag kommer in i min telefon ringa och modell nummer, men om du anger i din egen modell hittar du den på din sida också. Kolla in sajten också är bra för mobila prylar http://www.mobile9.com/ Mitt System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Utan grävande mycket längre Jag är ganska säker på att det är olagligt.
Programvaran i sig är dock inte att nedladdningen är förment krackade, som bryter mot villkoren för en förnuftig tillämpning utvecklare. Om du inte kan bekräfta annat jag föreslår att du hittar en länk till en laglig nedladdning, där en fullständig version kräver betalning. Mitt System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Citat:
I didnt ens tänka när jag sett ordet krackat att det var olagligt, jag vet krackat saker, men jag gjorde även anser att ok kan mods radera min post eller redigera den, så att länkar Arnt det bara Incase det är olagligt, men jag ser ingen info om det är olagligt överallt.Nåväl jag tror gillar dig säga Fordy, fri demo isnt men sedan in att 20 nollor seriekonsoll måste sprickan ![]() kanske site admin kan ta mitt första inlägg upp och beklagar detta |
|
| |||
| |||
| Inga problem kompis, jag är säker på att det inte var avsiktligt. Jag led saker, så att människor vi känner till dess rättsstridighet, och det bidrar också till att friskriva någon webbplats ansvar, ännu mer så naturligtvis om länken eller konversation utgå. Jag tar en sökning och se om jag kan hitta ett original hämta för den. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack Fordy, sry i couldnt svar förr CJ webbplats låg nere för några dagar? anyhows 100% wasnt avsiktlig Jag har sett ordet spricka, men inte i mitt liv har jag tror mobil programvara vara knäckt precis som tack för att peka ut det också glad att du gjorde hälsningar Ozzie |
|
| |||
| |||
| Ja servrar gick ner i ca 8 timmar, och sedan så småningom återställas till 15 timmar tidigare, vilket innebär vissa tjänster försvann tyvärr. Det finns en tråd någonstans förklara. Ta inte upp det. Jag hittade den på CNet här: http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html $ 16.99 att köpa - om Jag är inte säker på vad du sa att det arbetar på en telefon, det står Windows Mobile på CNet, men kanske din rätt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag trodde CJ var borta för alltid Tack för länken, jag har sedan tagit bort det från min telefon, jag var inte säker på om det är ens säkerHälsningar |