![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har brugt en Dell Inspiron 1501 for ca 2 1 / 2 år nu, men jeg har haft problemer med det for mindst de sidste år. Symptomer: - Firefoc / IE ofte går ned (det sker oftere, når du gør ting som at se videoer, eller bruger Facebook) - Andre programmer også hyppigt crash, såsom Skype. - Tager lang tid for den bærbare computer til at erkende, at noget er blevet sluttet til en USB-slot. (Vi taler timer eller aldrig her. Indimellem kortere) - Som jeg type er der en forsinkelse mellem mig at trykke på tasterne og bogstaverne vises på skærmen. - Almindelige slowness. * Der er formentlig et par andre ting, jeg har glemt at nævne, men hvis jeg tænker på dem, vil jeg tilføje. Jeg har kørt virus kontrol ofte, og når noget er fundet det er sluppet af / puttes i brystet / whatever. Jeg valgte også at omformatere (ved hjælp af Dell nyttiggørelse partition, den "System Restore" eller hvad det kaldte det.), Men selv om dette var fremskynde den bærbare computer, var jeg stadig har de samme problemer med styrter ned og USB-drev. Er der noget andet, som jeg vil forsøge at forsøge at løse dette? Eller tror du, at det er mere et generelt kommer til slutningen af det liv 'ting. Enhver hjælp ville være meget værdsat! (Oh, og hvis denne tråd, menes at være på det forkerte sted, er du velkommen til at flytte det:)) |
|
| |||
| |||
| Ok, har du så sikker på, at du har nok fri RAM avlb til din computer til at køre gnidningsløst uden bremse? til, hvad du har nævnt, jeg tror, du skal bare have en ren om på din pc med ccleaner whitch er et freeware program, og vil hjælpe dig meget, giver det siden Jeg vil vædde på du ikke bliver dissapointed. Plus, at du har alle de korrekte drivere installeret på din computer, så der ikke er nogen fejl eller ting der gør din Generel Explorer expriance langsommere. Også prøve disse: ... Defragmentering (normal) Ccleaner bruger en gang om dagen Msconfig i boksen Kør for at stoppe unnesscory starte progs. |
|
| |||
| |||
| btw ikke format med dell disk bruge en ordentlig OS disk at formatere ked af dobbelt udstationering netop læst dit indlæg igen, ved hjælp af Dell disk vil holde over skriftligt materiale, der stadig holdes på vores harddisk ved hjælp af en Windows-disk f.eks ville give det et rent system at arbejde med og derefter installere alle de nødvendige drivere til din ststem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell Support Center Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 | dmdougie | General Software Chat | 6 | 18 November 2009 13:25 |
| Dell Inspiron 531 Har dårlige bundkort ????? | hopthwoks | CPU, bundkort og RAM | 16 | 12 august 2009 22:00 |
| Dell Inspiron 530 | ken979 | General Hardware Chat | 11 | 12 april 2008 08:54 |
| Min Dell Inspiron kan ikke tændes. | Valmue | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 2 februar 2008 03:17 |
| Thread Tools | |
| |