vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Uudelleenmuotoilun / palauttaminen Omat Dell Inspiron ei ole apua.

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 20:33
Uusi Jäsen

Hei kaikille,

Olen käyttänyt Dell Inspiron 1501 noin 2 1 / 2 vuotta, mutta olen ollut ongelmia sen ainakin viime vuonna.

Oireet:
- Firefoc / IE usein kaatuu (tämä tapahtuu useammin, kun teet asiat kuten katsot videoita tai käytät Facebook)
- Muut ohjelmat myös usein kaatua, kuten Skype.
- Tulee pitkään kannettava tunnustaa, että jotakin on kytketty USB-korttipaikkaan. (We're talking tuntia tai ei koskaan täällä. Satunnaisesti lyhyempi)
- Kuten olen tyypin välillä on viivästys minulle painamalla näppäimiä ja kirjaimet ilmestyvät ruudulle.
- Yleistä slowness.

* Maailmassa on todennäköisesti muutamia muita asioita olen unohtanut mainita, mutta jos ajattelen niitä, aion lisätä.

Olen run virus tarkastuksia usein, ja aina jotain löytyy se pääsi eroon / otetaan rinnassa / jotain. Olen myös päättänyt muokata (käytä Dell hyödyntämistä osiota, "Järjestelmän palauttaminen" tai mitä se pyysi sitä.), Mutta vaikka tämä ei nopeuttaa kannettava tietokone, olin edelleen samoja ongelmia kanssa kaatuu ja USB-asemat.

Onko mitään muuta voisin yrittää yrittää ratkaista tämän? Vai luuletteko, että se on pikemminkin yleinen, "tulossa lopussa se elämän asia.

Kaikki apu olisi tervetullutta!

(Niin, ja jos tätä säiettä ajatellaan olevan väärässä paikassa, voit siirtää sen:))
Old 23 kesäkuu 2009, 16:33
Rahoittajien ryhmän

Ok olet varmistanut sinulla on tarpeeksi vapaata Ram avlb tietokoneen sujuvat ilman hidastaa? mitä olette maininneet Mielestäni sinun on vain puhdas noin tietokoneessa kanssa ccleaner whitch on freeware-ohjelmaa ja auttaa sinua paljon, antaa se sitten vetoa et tule dissapointed. Plus varmista, että sinulla on kaikki oikeat ajurit asennettu tietokoneeseen niin ei ole glitches tai asioita tekeminen Yleistä explorer expriance hitaampaa.
Kokeile myös nämä: ...
Eheytys (tavallinen)
Ccleaner käyttäen kerran päivässä
Msconfig run laatikko pysäyttää unnesscory aloittaa progs.
Old 23 kesäkuu 2009, 16:35
Rahoittajien ryhmän

BTW eivät muodossa Dell levyn käyttö asianmukaisen os levyn muodossa pahoillani kaksinkertainen lähettämisen vain lukea blogitekstiisi uudelleen käyttäen dell levy pitää yli kirjallinen materiaali, joka on Stil pidetään meidän kiintolevylle käyttämällä ikkunat levy esimerkiksi antaisi se puhdas järjestelmä toimimaan ja sitten asentaa kaikki tarvittavat ohjaimet ststem.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.