mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Herindeling / herstellen van mijn Dell Inspiron hielp niet.

Reply

Thread Tools
Old 16 jun 2009, 20:33
Nieuw Lid Fractie

Default Herindeling / herstellen van mijn Dell Inspiron hielp niet.

Hey iedereen,

Ik gebruik een Dell Inspiron 1501 voor ongeveer 2 1 / 2 jaar nu, maar ik heb problemen met het voor ieder geval het laatste jaar.

Symptomen:
- Firefoc / IE vaak crasht (dit gebeurt vaker wanneer dingen doen, zoals het bekijken van video's, of het gebruik van Facebook)
- Andere programma's ook vaak crasht, zoals Skype.
- Is een lange tijd om de laptop te erkennen dat er iets is aangesloten op een USB-sleuf. (We praten uur of nooit hier. Soms korter)
- Zoals ik het type is er een vertraging tussen het indrukken van toetsen en me de letters die op het scherm.
- Algemene traagheid.

* Er zijn waarschijnlijk een paar andere dingen die ik ben vergeten te vermelden, maar als ik denk aan hen, ik zal toevoegen.

Ik heb lopen virus controles vaak en wanneer er iets gevonden is heb ontdoen van / in de borst / whatever. Ik heb ook gekozen om opnieuw (met behulp van de Dell recovery partitie, het "System Restore" of wat het ook noemde.), Maar hoewel dit wel de snelheid van de laptop, ik was nog steeds met dezelfde problemen met het crashen en de USB-drives.

Is er iets anders kon ik proberen om te proberen een oplossing voor dit? Of denk je dat het meer een algemene, 'aan het einde van het leven' ding.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!

(Oh, en als deze draad wordt geacht op de verkeerde plaats, gelieve te voelen vrij om het te verplaatsen:))
Old 23 juni 2009, 16:33
Donor Groep

Ok heb u ervoor dat u voldoende vrije Ram avlb voor uw computer te draaien soepel zonder afremmen? naar wat u hebt gezegd denk ik dat je moet alleen nog een schone over op uw PC met ccleaner whitch is een freeware programma en zal u helpen een partij geven geleden Ik wed dat je niet zal worden dissapointed. Plus zorg ervoor dat u over alle juiste stuurprogramma's geïnstalleerd op uw computer, zodat er geen glitches of dingen maken van uw Algemene ontdekkingsreiziger expriance langzamer.
Probeer ook deze: ...
Defragmenteren (normaal)
Ccleaner met behulp van een keer per dag
Msconfig in het vak Uitvoeren te stoppen unnesscory opstart progs.
Old 23 juni 2009, 16:35
Donor Groep

btw niet-formaat met de Dell-schijf gebruik maken van een goede OS schijf te formatteren spijt over dubbele detachering net lees uw bericht nogmaals, met behulp van de Dell-schijf zal houden over het schrijven van materiaal dat is stil blijven op onze harde schijf met behulp van een Windows-schijf bijvoorbeeld zou geven een schoon systeem te werken en vervolgens installatie alle benodigde stuurprogramma's voor uw ststem.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie Algemene programmatuurnoot Chat 6 18 november 2009 13:25
Dell Inspiron 531 is slecht moederbord ????? hopthwoks CPUs, Moederborden & RAM 16 12 aug 2009 22:00
Dell Inspiron 530 ken979 Algemeen Hardware Chat 11 12 apr 2008 08:54
Mijn Dell Inspiron gaat niet aan. Papaver Laptops, Mobiles & PDA's 1 De 2 februari 2008 03:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.