![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei alle,
Jeg har brukt en Dell Inspiron 1501 for ca 2 1 / 2 år nå, men jeg har problemer med det på minst det siste året. Symptomer: - Firefoc / IE ofte kræsjer (dette skjer oftere når du gjør ting som ser på videoer eller bruker Facebook) - Andre programmer også ofte krasje, for eksempel Skype. - Tar lang tid for den bærbare datamaskinen til å innse at noe er blitt koblet til en USB-sporet. (Vi snakker timer eller aldri her. Occasionally kortere) - Som jeg skriver er det en forsinkelse mellom meg trykke tastene og bokstavene vises på skjermen. - Generelt treghet. * Det er sannsynligvis en del andre ting jeg har glemt å nevne, men hvis jeg tenker på dem, vil jeg legge til. Jeg har kjørt virus sjekker ofte, og når noe blir funnet det ble kvitt / satt i brystet / hva som helst. Jeg valgte også å formatere (ved hjelp av Dell utvinning partisjon, må "System Restore" eller hva det heter det.) Men selv om dette fikk fart på laptop, var jeg fortsatt har de samme problemene med krasj og USB-stasjoner. Er det noe annet jeg kan prøve å forsøke å løse dette? Eller tror du at det er mer en generell "kommer til slutten av det liv" ting. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt! (Oh, og hvis denne tråden antas å være på feil sted, kan du gjerne flytte den:)) |
|
|
|||
|
|||
|
Ok har du gjort at du har nok ledig RAM avlb for datamaskinen til å kjøre glatt uten tregere? til det du har nevnt, tror jeg du må bare ha en ren om på PCen med ccleaner whitch er et freeware program og vil hjelpe deg mye, gi den siden jeg vedder på at du ikke vil bli dissapointed. Pluss at du kontrollerer at alle de riktige driverne installert på datamaskinen, så det er ikke glitches eller ting gjør Generell explorer expriance saktere.
Også prøve disse: ... Defragmentering (vanlig) Ccleaner bruker en gang om dagen Msconfig i kjør for å stoppe unnesscory oppstart progs. |
|
|
|||
|
|||
|
btw ikke formatet med dell diskbruk en skikkelig os disk å formatere beklager dobbel posting nettopp lest innlegget ditt på nytt, bruker dell disken vil holde over skriftlig materiale som er stil holdt på harddisk ved hjelp av en Windows-disk for eksempel vil gi det en ren system å jobbe med, og deretter installere alle nødvendige drivere for ststem.
|