![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Onkohan joku teistä voisi auttaa minua. Minulla on Panasonic Toughbook CF-T1 sylimikro. Sen käyttö olisi minun veljen asti hän oli sopiva, ja lämpöä hetkellä osuma näppäimistön, tuhoaa membraine aiheuttaa näppäimistö Messing ylös. Hän hävittää sen kaapista, ja olen viime aikoina ollut, ja ajattelin, se tekisi hyvää ensimmäisen hankkeen minulle. Yritän löytää korvaavaa näppäimistö, joka on Uk asettelu. Tiedätkö mitään sivustoja tai yrityksiä, jotka myyvät niitä melko halvalla, nro tavalla aion maksaa noin £ 80. Kun ne ovat paljon halvempia. Kiitos, Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Osat suoraan valmistajan aiotaan overpriced.
| |||
| |||
| Yep tutustunut eBay. Ei mitään. Joten kaveri myydä osia, i messaged häntä, ja hän sanoi, että hän juuri myyty noin £ 5. Niin ne menevät halvalla. Dan |
|
| |||
| |||
| Setup haun niin, että heti kun joku luettelot yksi saat sähköpostiisi. Toimii todella hyvää tavaraa, että on harvinaista. |
|
| |||
| |||
| Miten niin? Dan |
|
| |||
| |||
| Onko haun kohteen sitten oikealla puolella on linkki tallentaa haun. |
|
| |||
| |||
| Kiitos juuri nyt. Toivottavasti, i on mahdollista löytää yksi. Jos onnistumme tekemään tämän, ja tehdä se työ, voisi ostaa viallisen kannettavan tietokoneen pois eBay, ja yrittää korjata, että pieni hanke. Lol Dan |