![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Lurer på om noen av dere kunne hjelpe meg. Jeg har en Panasonic toughbook CF-T1 laptop. Det bruker å være min brors til han fikk en plass, og i heten i øyeblikket treffer tastaturet ødelegge membraine forårsaker tastatur får opp. Han forkastet den i skapet, og jeg nylig fant det, og trodde det ville gjøre et godt første prosjekt for meg. Jeg prøver å finne en erstatning tastaturet som Uk layout. Vet du om noen nettsteder eller selskaper som selger dem ganske billig, No måte kommer jeg til å betale ca £ 80. Når de er mye billigere. Takk, Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deler direkte fra produsenten skal overpriced.
| |||
| |||
| Ja sett på ebay. Ingen ting. Så en fyr selge deler, i messaged ham, og han sa at han bare solgte den for ca £ 5. Så går de billigere. Dan |
|
| |||
| |||
| Setup et søk, slik at så snart noen lister en du får e-post. Fungerer veldig bra for ting som er mangelvare. |
|
| |||
| |||
| Hvordan gjør du det? Dan |
|
| |||
| |||
| Gjør et søk for elementet deretter til høyre, vil være en lenke for å lagre søket. |
|
| |||
| |||
| Takk bare gjorde det nå. Forhåpentligvis vil jeg bli i stand til å finne en. Hvis jeg klarer å gjøre dette og at det fungerer, kan kjøpe en defekt laptop på ebay, og prøve å fikse det, som et lite prosjekt. Lol Dan |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tastatur Feil eller Nei Keyboard Present | mestre | General Hardware Chat | 20 | 27 oktober 2009 16:26 |
| Hovedkort Erstatning | kp3509 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 3 desember 2007 01:09 |
| Chipset Fan Erstatning | Morglor9 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 20 nov 2007 21:45 |
| Keyboard Configuration - Setup Logitech tastatur i Windows | Computer Spec | General Hardware Chat | 3 | 16 mai 2007 06:31 |
| Keyboard - Hvordan rengjøre tastaturet? | den glyphon | General Hardware Chat | 7 | 4 okt 2006 15:26 |
| Thread Tools | |
| |