![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Undrar om någon av er kunde hjälpa mig. Jag har en Panasonic toughbook CF-T1 laptop. Det används för att vara min bror tills han hade ett lämpligt, och i värmen i det ögonblick som drabbats tangentbordet förstöra membraine orsakar tangentbord Messing upp. Han kastas den i skåpet, och jag har nyligen hittat den, och trodde att det skulle bli en bra första projektet för mig. Jag försöker hitta en ersättare tangentbordet som Uk layout. Känner du till några webbplatser eller företag som säljer dem relativt billigt, Nej jag ska betala ca £ 80. När de är mycket billigare. Tack, Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Delar direkt från tillverkaren ska overpriced.
| |||
| |||
| Japp såg på ebay. Ingenting. Så en kille sälja delar, i messaged honom, och han sa att han bara sålde den för ca £ 5. Så de går billigt. Dan |
|
| |||
| |||
| Setup en sökning så att så fort någon listar ett du får via e-post. Fungerar riktigt bra på saker som är ovanliga. |
|
| |||
| |||
| Hur gör man det? Dan |
|
| |||
| |||
| Gör en sökning på posten sedan till höger kommer att vara en länk för att spara sökningen. |
|
| |||
| |||
| Tack bara gjorde det nu. Förhoppningsvis kommer jag att-kunna hitta en. Om jag lyckas göra detta och få det att fungera, kan köpa en trasig laptop off ebay, och försöka fixa det, som ett litet projekt. Lol Dan |