mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Udskiftning af harddisk på Philips Freevents laptop

Reply

Thread Tools
Old 9. oktober 2007, 19:13
Ny Medlem Gruppen

Default Udskiftning af harddisk på Philips Freevents laptop

Am håber at opgradere harddisken på min Philips Freevents x51 (60GB er bare ikke nok), men da jeg åbnede skruen-on dækning på bunden, jeg har fundet det skjulte kun fan, ikke harddisken som forventet. Jeg tænker at jeg skal tage maskinen bortset helt at komme på HD, men ønsker ikke at gøre det, hvis jeg ikke behøver.

Er der nogen har nogen erfaringer med denne model? Enhver rådgivning om, hvordan du får på harddisken? Endnu vigtigere er det, ikke nogen, der ved, hvis det overhovedet muligt at erstatte harddisken? Brugerhåndbogen er ud for ubrugelige, og der er ingen oplysninger om det at jeg kan finde enten på Philips websted eller på nettet.

Og endelig, hvis det viser sig, at jeg kan ændre drev, nogen forslag til, hvad de skal gå til? (fabrikat, specs, etc)

Tak for din tid
Old 9. oktober 2007, 19:35
Redaktør Gruppen

Jeg er ikke bekendt med den bærbare computer i spørgsmålet, men hvis det bliver vanskeligt at ændre, hvorfor gør du ikke bare bruge en ekstern

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 9. oktober 2007, 19:43
Ny Medlem Gruppen

Jeg har overvejet dette, og det er min reserveløsning mulighed, men jeg rejser en masse (virkelig mange!) Med mit arbejde, og lugging en ekstern rundt (selv en kompakt letvægts-en) er irriterende. Troede, at jeg gerne undersøge mulighederne først, men hvis det ender med at gå alt for svært, det er, hvad jeg vil gøre.
Old 10. oktober 2007, 08:52
Donor-Gruppen

Din bærbare computer kan være en rebadged model mate - Twinhead stylebook D12. tage et kig på dette link

http://www.twinhead.com.tw/product_notebook/12D.asp

Er det det samme som din? hvis så du kan få mere glæde laver en søgning efter denne model. hvis det er den samme, så det giver lidt mere info om din HD.

Også her er nogle info om x50. Du er nødt til at læse en sådan måde, men der er nogen, der forsøger at gøre det samme som dig. I dont know, hvordan lignende denne model er at yours men det kan hjælpe nogle. Hvis det er så det gør ikke ser let.

http://www.itreviews.co.uk/discuss/2037

Mit system: Elefanten

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Bundkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS
Grafikkort (r):
Asus EN8600GT Silent
Lydkort:
Harddisk (e):
Samsung HD501
Optisk drev (r):
Asus drw-1814BLT
Sag / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Køling:
Thermalright Ultra-120 ekstreme
Network / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 tommer
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 10. oktober 2007, 09:24
Donor-Gruppen

Fra samme forum som ovenfor. Dette kan også være nyttig info. Hvis dette er rigtigt, prøv at google det også se, om det giver dig nogen glæde.

http://www.itreviews.co.uk/discuss/2462

Hvis det er faktisk det samme så det kan være hvad du søger.

http://www.larwe.com/technical/av3715-open.html

Dette er baseret på averatec AV3715-EH1, som med nogen lykke er, hvad dit er jusr rebranded under Philips.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem Udskiftning Min HP Laptop Hard Drive ShinyMcShine Laptops, Mobiles & PDA'er 8 28 juli 2009 16:35
WANTED: Philips Freevents x51 Recovery Disk chrismass1 Windows-operativsystemer 4 4. maj 2008 08:01
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Laptops, Mobiles & PDA'er 2 22 april 2008 04:26
Udskiftning af en bærbar harddisk SlapnutSkits Laptops, Mobiles & PDA'er 8 14 februar 2008 12:41
Gamle laptop, ny harddisk carritts Laptops, Mobiles & PDA'er 4 29. sep 2007 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.