mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Vervanging van de harde schijf op Philips Freevents laptop

Reply

Thread Tools
Old 9 okt 2007, 19:13
Nieuw Lid Fractie

Default Vervanging van de harde schijf op Philips Freevents laptop

Ik hoop voor opwaardering van de harde schijf op mijn Philips Freevents X51 (60GB alleen is niet genoeg), maar toen ik het openen van de schroefdop op de dekking op de onderkant, ik vond het verborgen alleen de fan, niet de harde schijf zoals verwacht. Ik denk dat ik de machine volledig uit elkaar te krijgen op de HD, maar niet wilt dat doen als ik het niet moet.

Heeft iemand enig ervaring met dit model? Een advies over hoe je op de harde schijf? Nog belangrijker, does anyone know if it's op alle mogelijke vervanging van de harde schijf? De gebruikershandleiding is naast nutteloos en er is geen informatie over die ik kan vinden, hetzij op de Philips-site of op het net.

En tenslotte, als blijkt dat ik kan de schijf, suggesties over wat te gaan? (merk, specs, etc)

Bedankt voor uw tijd
Old 9 okt 2007, 19:35
Moderator Groep

Ik ben niet bekend met de laptop in kwestie, maar als het gaat om moeilijk te veranderen waarom je niet gewoon gebruik maken van een externe

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 9 okt 2007, 19:43
Nieuw Lid Fractie

Ik ben van mening dat dit, en dat is mijn vangnetprocedures optie, maar ik reis heel veel (echt veel!) Met mijn werk, en een externe lugging rond (zelfs een compacte lichtgewicht een) is vervelend. Thought I'd verkennen de mogelijkheden, maar als het eindigt op zoek te moeilijk, dat is wat ik doe.
Old De 10 okt 2007, 08:52
Donor Groep

Uw laptop kan een rebadged model mate - Twinhead stylebook D12. neem een kijkje op deze link

http://www.twinhead.com.tw/product_notebook/12D.asp

Is dat hetzelfde als de jouwe? zo ja, kunt u meer vreugde een zoekopdracht voor dit model. als het hetzelfde is dan geeft dit een beetje meer info over uw HD.

Ook hier is enige informatie over de x50. Je hebt om te lezen door middel van een weg, maar er is iemand probeert hetzelfde te doen als jij. I dont weet hoe dit model is vergelijkbaar met de jouwe, maar het kan helpen enkele. Als het dan doesnt look gemakkelijk.

http://www.itreviews.co.uk/discuss/2037

Mijn Systeem: De Olifant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moederbord:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Sound Card:
Hard Drive (s):
Samsung HD501
Optische Drive (s):
ASUS DRW-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Koeling:
Thermalright Ultra-120 extreme
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 inch
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old De 10 okt 2007, 09:24
Donor Groep

Vanuit hetzelfde forum als hierboven. Dit kan ook nuttig zijn info. Als dit recht proberen googlen dit ook zien of het geeft je een vreugde.

http://www.itreviews.co.uk/discuss/2462

Als het inderdaad dezelfde dan kan dit wat je zoekt.

http://www.larwe.com/technical/av3715-open.html

Dit is gebaseerd op de averatec AV3715-EH1, die met enig geluk is wat van jou is jusr rebranded onder Philips.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem vervangen Mijn HP Laptop Hard Drive ShinyMcShine Laptops, Mobiles & PDA's 8 28 jul 2009 16:35
WANTED: Philips Freevents X51 Recovery Disk chrismass1 Windows besturingssystemen 4 De 4 mei 2008 08:01
Philips Freevents X50 Power Issue lloydy23 Laptops, Mobiles & PDA's 2 22 apr 2008 04:26
Het vervangen van een laptop harde schijf SlapnutSkits Laptops, Mobiles & PDA's 8 14 feb 2008 12:41
Oude laptop, nieuwe harde schijf carritts Laptops, Mobiles & PDA's 4 29e sep 2007 04:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.