![]() |
|
| |||
| |||
| Bare lurer. Vel som flere produsenter kommer til å bli hekta med netbook produksjon, prisen vil gå ned. På den annen side er dagens globale økonomiske krisen vil synke mange produsenter, eventuelt forlate bare de sunneste dermed krymper tilførselen side. Hva tror du? Jeg vil være som trenger en på de nyeste aouund neste jul. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Christmas vil trolig være et godt tidspunkt å kjøpe, salg er spådd til å bli dårlig så bedrifter skal tilby store avtaler, enn normen på å gjøre det i januar.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sony VAIO W Netbook? | vitadellajan | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 23 oktober 2009 05:35 |
| Skifte til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Hjelp nødvendig med Netbook valg please! | alisont | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 29 desember 2008 04:55 |
| Er dette en god Netbook / Laptop? | Age of RKO | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 nov 2008 13:16 |
| Hvordan kan jeg se på en DVD i Linux OS Netbook? | Sss S | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 20 nov 2008 12:00 |
| Thread Tools | |
| |