mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Trage laptop, een ventilator niet spin

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 22:44
Nieuw Lid Fractie

Default Trage laptop, een ventilator niet spin

Wat zijn de kansen dat mijn trage laptop en een ventilator werkt niet gerelateerd zijn gebeurtenissen?

Enige tijd geleden, zou ik iets horen spinnen up, (ik dacht dat het was de harde schijf) en dan zou het een geluid als wat werd spinnen werd vermalen tot stilstand.

Deze laptop bracht 11 maanden in een droge, soms stoffige omgeving.

Ik heb een totale re-formaat op de harde schijf, in het geval er iets dat mijn anti-virus was niet vangen, maar het probleem niet weg.

Please help.

Bedankt
Old 19 juni 2009, 05:19
Administrator Group

Default Trage laptop, een ventilator niet spin

Fans zijn er voor een reden dan ook, als de ventilator is overleden dan krijgen zij vervangen voordat u het koken.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoi. Kan iemand aub een evaluatie van deze. Laptop Lijkt Slow. proyal03 Virus, spyware & Security 2 23 oktober 2009 11:59
Laptop Problemen .... zeer traag. Niets Opent. Cvshost.exe! jwarrilow89 Virus, spyware & Security 3 11 mrt 2009 10:43
Laptopaansluiting snelheid traag Poeticsoul44 Netwerken, modems & VoIP 13 25 Jan 2009 14:03
HELP! Mijn Laptop Is Running Slow g3rtlush Virus, spyware & Security 6 4 Nov 2008 17:19
Veiligheidsadviezen voor trage laptop runoades Virus, spyware & Security 1 8 feb 2008 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.