![]() |
|
| |||
| |||
| Wat zijn de kansen dat mijn trage laptop en een ventilator werkt niet gerelateerd zijn gebeurtenissen? Enige tijd geleden, zou ik iets horen spinnen up, (ik dacht dat het was de harde schijf) en dan zou het een geluid als wat werd spinnen werd vermalen tot stilstand. Deze laptop bracht 11 maanden in een droge, soms stoffige omgeving. Ik heb een totale re-formaat op de harde schijf, in het geval er iets dat mijn anti-virus was niet vangen, maar het probleem niet weg. Please help. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fans zijn er voor een reden dan ook, als de ventilator is overleden dan krijgen zij vervangen voordat u het koken.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoi. Kan iemand aub een evaluatie van deze. Laptop Lijkt Slow. | proyal03 | Virus, spyware & Security | 2 | 23 oktober 2009 11:59 |
| Laptop Problemen .... zeer traag. Niets Opent. Cvshost.exe! | jwarrilow89 | Virus, spyware & Security | 3 | 11 mrt 2009 10:43 |
| Laptopaansluiting snelheid traag | Poeticsoul44 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | 25 Jan 2009 14:03 |
| HELP! Mijn Laptop Is Running Slow | g3rtlush | Virus, spyware & Security | 6 | 4 Nov 2008 17:19 |
| Veiligheidsadviezen voor trage laptop | runoades | Virus, spyware & Security | 1 | 8 feb 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |