mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Slow laptop, en fan ikke snurre

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 22:44
New Member Group

Default Slow laptop, en fan ikke snurre

Hva er sjansene for at min treg bærbar datamaskin og en fan ikke er relatert hendelser?

En tid siden, vil jeg høre noe som spinner opp, (jeg trodde det var harddisken) og deretter den ville lage en lyd som uansett var spinning var slipe til en stopp.

Denne bærbare tilbrakt 11 måneder på et tørt, iblant støvete omgivelser.

Jeg gjorde en total re-format på harddisken, i tilfelle det var noe om at min anti-virus er ikke oppsiktsvekkende, men problemet ikke gikk bort.

Please help.

Takk
Old 19 juni 2009, 05:19
Administrator Group

Default Slow laptop, en fan ikke snurre

Fans er der for en grunn, dersom fan har dødd deretter få det erstattet før du koker den.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hei. Kanne noen behage evaluere dette. Laptop Synes Slow. proyal03 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 23 oktober 2009 11:59
Laptop Problemer .... veldig sakte. Ingenting åpnes. Cvshost.exe! jwarrilow89 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 11 mars 2009 10:43
Laptop tilkoblingshastigheten treg Poeticsoul44 Nettverk, modem og VoIP 13 25 januar 2009 14:03
HJELP! Min laptop kjører sakte g3rtlush Virus, spionprogrammer og sikkerhet 6 4 nov 2008 17:19
Sikkerhet råd for treg laptop runoades Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 8 februar 2008 09:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.