![]() |
|
| |||
| |||
| Hva er sjansene for at min treg bærbar datamaskin og en fan ikke er relatert hendelser? En tid siden, vil jeg høre noe som spinner opp, (jeg trodde det var harddisken) og deretter den ville lage en lyd som uansett var spinning var slipe til en stopp. Denne bærbare tilbrakt 11 måneder på et tørt, iblant støvete omgivelser. Jeg gjorde en total re-format på harddisken, i tilfelle det var noe om at min anti-virus er ikke oppsiktsvekkende, men problemet ikke gikk bort. Please help. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fans er der for en grunn, dersom fan har dødd deretter få det erstattet før du koker den.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei. Kanne noen behage evaluere dette. Laptop Synes Slow. | proyal03 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 23 oktober 2009 11:59 |
| Laptop Problemer .... veldig sakte. Ingenting åpnes. Cvshost.exe! | jwarrilow89 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 11 mars 2009 10:43 |
| Laptop tilkoblingshastigheten treg | Poeticsoul44 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 25 januar 2009 14:03 |
| HJELP! Min laptop kjører sakte | g3rtlush | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 4 nov 2008 17:19 |
| Sikkerhet råd for treg laptop | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 8 februar 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |