![]() |
|
| |||
| |||
| Vilka är chanserna att min långsam laptop och en fläkt inte fungerar är relaterade händelser? För en tid sedan skulle jag höra något spinning upp, (jag trodde det var hårddisken) och sedan skulle det vara en god vilja oavsett var spinning var mals till ett stopp. Denna laptop tillbringade 11 månader i en torr, ibland dammig miljö. Jag gjorde en total re-format på hårddisken, om det var något som mitt antivirusprogram inte fånga, men problemet inte försvinner. Please help. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fläktar finns av en anledning, om fläkten har avlidit sedan få den ersättas innan du kokar det.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hej. Can someone please utvärdera denna. Laptop Seems Slow. | proyal03 | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 23 oktober 2009 11:59 |
| Laptop Problem .... mycket långsam. Ingenting öppnas. Cvshost.exe! | jwarrilow89 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 11 mars 2009 10:43 |
| Laptop anslutningshastigheten långsamt | Poeticsoul44 | Nätverk, Modem & VoIP | 13 | 25 januari 2009 14:03 |
| HJÄLP! Min Laptop körs Långsam | g3rtlush | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 4 november 2008 17:19 |
| Säkerhet råd för långsam laptop | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 8 februari 2008 09:30 |
| Thread Tools | |
| |