mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer

Reply

Thread Tools
Old 2 December 2007, 08:12
Ny Medlem Gruppen

Default Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer

Jeg har en Sony Vaio VGN-AR51J laptop. Den spec siger, at det kommer med bluetooth. Når jeg åbner den software til at forsøge at finde min mobiltelefon den siger adapter er ikke tilsluttet. Adapteren er bygget i og kan ikke forstå, hvorfor det ikke vil arbejde. Jeg dobbelt klikkede på Lan ikonet i desktop-bakken, og der er ingen muligheder for bluetooth.

Kan nogen hjælpe
Old 2 December 2007, 08:52
Donor-Gruppen

det probally isnt installeret, kig i Enhedshåndtering og se efter uidentificerede enheder
Old 2 December 2007, 09:07
Ny Medlem Gruppen

Jeg kontrolleret Enhedshåndtering og kunne se nogen uidentificerede enheder. Hvordan kan jeg installere programmet eller blød, at jeg har brug for. Jeg troede, det kom allerede er installeret.

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Spencer2004 View Post
det probally isnt installeret, kig i Enhedshåndtering og se efter uidentificerede enheder
Old 7 oktober 2009, 22:16
Ny Medlem Gruppen

Når jeg kontrolleres op specs. om, at laptop det syntes, at det ikke har den adapter til bluetooth indbygget i. Du kan dog købe et USB-adapter og download drev til det, som vil gøre det bluetooth for omkring $ 30 - $ 40. Jeg ved, Best Buy udfører sådanne ting .... ikke at hjælpe?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.