mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 des 08:12
New Member Group

Default Sony Vaio VGN-AR51J Bluetooth Problemer

Jeg har en Sony Vaio VGN-AR51J laptop. The spec sier den kommer med bluetooth. Når jeg åpner programmet for å prøve og finne mobiltelefonen min står det at adapteren ikke er tilkoblet. Adapteren er innebygd og kan ikke forstå hvorfor det ikke vil fungere. Jeg dobbelt klikket på Lan-ikonet på skrivebordet brett og det er ingen alternativer for Bluetooth.

Kan noen hjelpe
Old 2nd 2007 des 08:52
Donor Group

det probally isnt installert, ser i Enhetsbehandling og ser etter uidentifisert enheter
Old 2nd 2007 des 09:07
New Member Group

Jeg sjekket Enhetsbehandling og kunne se noen uidentifiserte enheter. Hvordan kan jeg installere programmet eller mykt som jeg trenger. Jeg trodde det var allerede installert.

Sitat:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
det probally isnt installert, ser i Enhetsbehandling og ser etter uidentifisert enheter
Old 7nde 2009 okt, 22:16
New Member Group

Da jeg sjekket opp spesifikasjoner. på den bærbare det virket som det ikke har adapter for Bluetooth innebygd, kan du imidlertid kjøpe en USB-adapter og laste ned driver for den som vil gjøre det bluetooth for om $ 30 - 40 dollar. Jeg vet Best Buy bærer slike ting .... betyr det hjelper?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.