по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен хардуер > Лаптопи, Mobiles & текст

Register

Spilled Кафе и (на пръв поглед?) Failed Спасителния Опит

Reply

Нишка Инструменти
Old 15 юни 2009 г., 10:02
Новите държави Група

Default Spilled Кафе и (на пръв поглед?) Failed Спасителния Опит

Добро утро. Позволете ми преди всичко да се представя. Моето име е Андрей, а аз съм нов член тук. В действителност, това е първият ми пост - Имам какво е за мен да бъда по-малко, отколкото надежда компютъра проблем, но аз мислех, че съм искате да ви момчета опитам.

Аз съм студент по компютърни науки, и аз работя с компютри за няколко години. Аз съм наясно, обаче, че съм далеч по-малко опит от много от вас, особено когато се касае за лаптоп системи. Аз ще ви предостави с описание на проблема по-подробно, колкото е възможно - аз знам, че може да бъде трудно да се дават съвети без достатъчно информация.

Моят брат му доведе лаптоп, за да ме за няколко седмици, след като spilled пълна чаша за кафе на системата. Той имаше тя се обърна с главата надолу, веднага щом разливи при опит да зареже колкото на кафе извън системата по-бързо. Когато той го е донесъл за мен, тя е все още включен - системата е замразен и той се опита задържате бутона на захранването за да не се ползват. Аз се отстраняват на батерията, усещане, че би било най-добре да се получи властта почти толкова бързо, че да се намали вероятността от късо съединение.