| Dobré ráno. Dovolte mi v první řadě zavést sám. Mé jméno je Andrew, a jsem novým členem zde. Ve skutečnosti, to je můj první příspěvek - mám to, co se mi zdá být menší než nadějný počítači problém, ale myslel jsem, že bych vám kluci se o to pokusit.
Jsem student počítačových věd, a já jsme pracovali s počítači na několik let. Jsem si vědom, že mám mnohem méně zkušeností než mnozí z vás, zejména pokud jde o notebook systémů. Já vám poskytne popis problém tak podrobně, jak je to možné - Vím, že to může být těžké dát radu bez dostatečných informací.
Můj bratr přinesl ve svém notebooku se mi před pár týdny, s vypuštěnými plný hrnek kávy v systému. Měl ji obrátil vzhůru nohama, jakmile se skvrna se objevila ve snaze co nejvíce výpisem z kávy ze systému, jak je to možné. Když přinesl mi ji bylo stále zapnutý - systém byl zmrazený a byl souzen hospodářství dolů vypínače bezvýsledně. I odstraněny baterie, pocit, že by bylo nejlepší, abyste se moc rychle, aby se sníží nebezpečí zkratu.
I sušené systém co nejvíce zvenku, pak pokračoval, aby je od sebe. I stripovaná systém kompletně vyčistit a každá složka se denaturovaného lihu. I povoleny různé díly na zcela suché, pak znovu k počítači. Tento systém by o moc, ale mohlo by pípnutí čtyřicet-sedmdesát krát v řadě, na POST a napájen vystoupit na zdánlivě náhodných intervalech. Jsem odpojen na Touchpad a klávesnice, které umožnily, aby k zavedení systému Windows Vista s USB klávesnice zazátkovaný palců Krátký z Touchpad a klávesnice, vše v hardware se zdála být funkční.