mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Spildt Kaffe og (tilsyneladende?) Mislykket redningsforsøg

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 10:02
Ny Medlem Gruppen

Default Spildt Kaffe og (tilsyneladende?) Mislykket redningsforsøg

Godmorgen. Tillad mig først at præsentere mig selv. Mit navn er Andrew, og jeg er et nyt medlem her. Faktisk er dette mit første indlæg - Jeg har, hvad der forekommer mig at være en mindre end håbefulde computer problem, men jeg troede, at jeg gerne give jer en prøve.

Jeg er en datalogi-studerende, og jeg har arbejdet med computere i flere år nu. Jeg er dog klar over, at jeg har langt mindre erfaring end mange af jer, især når laptop systemer er berørt. Jeg vil give dig en beskrivelse af problemet i så mange detaljer som muligt - jeg ved, at det kan være svært at give råd uden tilstrækkelig information.

Min bror bragte hans laptop i mig for et par uger siden, efter at have spildt en hel krus kaffe på systemet. Han havde slået det op og ned, så snart udslippet skete i et forsøg på at dumpe så meget af kaffe ud af systemet som muligt. Da han bragt det til mig, var det stadig tændt - Systemet blev frosset, og han havde forsøgt at holde afbryderknappen til ingen nytte. Jeg fjernet batteriet, en følelse af, at det ville være bedst at få den effekt ud hurtigt, så for at mindske sandsynligheden for en kortslutning.