Απόβλητα υγρών και Καφές (φαινομενικά?) Αποτυχημένη Προσπάθεια διάσωσης Καλημέρα. Επιτρέψτε μου πρώτα απ 'όλα να εισαγάγει τον εαυτό μου. Το όνομά μου είναι Andrew και είμαι νέο μέλος εδώ. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι το πρώτο μου post - Έχω αυτό που μου φαίνεται μια λιγότερο αισιόδοξη από ό, τι πρόβλημα, αλλά νόμιζα ότι θα ήθελα να σας δώσω παιδιά δοκιμάστε το.
Είμαι φοιτητής της επιστήμης υπολογιστών, και έχω εδώ και χρόνια με τους υπολογιστές εδώ και πολλά χρόνια. Είμαι γνωρίζει, ωστόσο, ότι έχω πολύ λιγότερη εμπειρία από πολλούς από σας, ειδικά όταν πρόκειται για συστήματα laptop. Θα σας παρέχουμε μια περιγραφή του προβλήματος με όσο το δυνατόν λεπτομερέστερα - Ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχουν συμβουλές χωρίς επαρκή στοιχεία.
Ο αδελφός μου έφερε το laptop για να μου πριν από μερικές εβδομάδες, έχοντας χυθεί πλήρες κούπα καφέ, για το σύστημα. Είχε την μετέτρεψε ανάποδα μόλις η πετρελαιοκηλίδα εξακολουθεί, σε μια προσπάθεια να απορρίπτουν τόσο του καφέ από το σύστημα δυνατόν. Όταν όμως το έφερε σε μένα, ήταν ακόμα ενεργοποιημένη - το σύστημα πάγωσε και είχε προσπαθήσει, κρατώντας πατημένο το κουμπί τροφοδοσίας για να μην χρησιμοποιήσει. Θα αφαιρεθεί η μπαταρία, το αίσθημα ότι θα ήταν καλύτερο να πάρετε τη δύναμη στα ανοικτά ταχέως έτσι ώστε να μειώσει την πιθανότητα βραχυκυκλώματος.