vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Roiskunut Kahvi ja (ilmeisesti?) Epäonnistui Rescue Attempt

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2009, 10:02
Uusi Jäsen

Default Roiskunut Kahvi ja (ilmeisesti?) Epäonnistui Rescue Attempt

Hyvää huomenta. Sallikaa minun aluksi esitellä itseni. Nimeni on Andrew, ja olen uusi jäsen täällä. Itse asiassa tämä on minun ensimmäinen viesti - Olen mikä minusta on vähemmän kuin toiveikas tietokone ongelmia, mutta ajattelin I'd antaa te yrittää.

Olen tietojenkäsittelytieteen opiskelija, ja olen ollut tietokoneiden kanssa jo usean vuoden ajan. Olen kuitenkin tietoinen siitä, että minulla on paljon vähemmän kokemusta kuin monet teistä, erityisesti silloin, kun kannettava tietokone järjestelmien osalta. Aion antaa teille kuvaus ongelman mahdollisimman yksityiskohtaisesti - Tiedän, että se voi olla vaikeaa antaa neuvoja ilman riittävää tietoa.

Veljeni tuonut hänen laptop on minulle pari viikkoa sitten ottaa roiskunut täysi muki kahvia koskeva järjestelmä. Hän oli kääntänyt sen ylösalaisin heti, kun vuoto on tapahtunut ja yrittää upottaa niin paljon kahvin ulos järjestelmästä kuin mahdollista. Kun hän toi sen minulle, se oli vielä käynnissä - järjestelmä oli jäädytetty, ja hän oli yrittänyt pitämällä virtapainikkeen tuloksetta. Olen poistanut akku, tuntuu, että se olisi parasta saada virta nopeasti, jotta vähentää todennäköisyyttä, että oikosulku.

I kuivatut järjestelmän mahdollisimman paljon ulkopuolelta, sitten ottamaan sen lisäksi. I stripattu järjestelmän kokonaan ja puhdistettava jokaisen komponentin kanssa denaturoitua alkoholia. I sallitaan eri osien kuivua kokonaan, sitten reassembled kone. Järjestelmä olisi valtaa, mutta se piippaa neljästäkymmenestä seitsemänkymmentä kertaa vuonna peräkkäin on POST, ja moottoripurjelentokoneet pois ilmeisesti satunnaisin väliajoin. Irrotin Touchpad ja näppäimistö, jonka ansiosta järjestelmä käynnistää Windows Vistan kanssa USB-näppäimistö syötimme tuumaa Lyhyt on Touchpad ja näppäimistö, kaikki laitteiston näytti toimivan.

Tässä vaiheessa, palasin järjestelmän veljeni, joka neuvoo häntä varmuuskopioida kaikki tärkeät niin pian kuin mahdollista. Olin siinä käsityksessä, että vahinkojen oikosululta voi heikentää komponentti, mikä aiheuttaa sen epäonnistumisen nopeammin kuin normaalisti. Hän käytti järjestelmää vähän yli tunnin, jolloin hän yritti poistaa USB-kaapeli järjestelmään. Kone sammuu, kun hän teki tämän, ja ei ole käynnistynyt onnistuneesti lähtien. Itse asiassa fanit spin ylös ja sitten alas. Uskon, että valot ovat päällä ja sammuu sitten, ja näyttö on edelleen tyhjä. Se on ollut useita päiviä nyt, koska tämä on tapahtunut, ja ei ole parantunut. Toivoin, että joku täällä saattaa olla joitakin ehdotuksia, mutta ymmärrän, että on täysin mahdollista, että hän on aiemmin kohta, josta ei ole paluuta.

Järjestelmä on HP Pavilion kannettava tietokone, ja, kuten olen edellä mainittiin, se on käynnissä joitakin versio Windows Vista. Uskon, että on Vista Home, mutta en ole varma, niin pitkälle kuin Service Pack-paketin kanssa.

Riippumatta siitä, onko mitään, mikä voidaan tehdä tässä vaiheessa, arvostan teidän aikaa ja tukea.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.