Proliven Kava i (naizgled) Neuspjelo spašavanje Pokus Dobro jutro. Dopustite mi prije svega upoznati sebe. Moje ime je Andrije, a ja sam novi član ovdje. U stvari, ovo je moj prvi post - Ja sam ono što mi se čini da je manje od nade računalo problem, ali sam mislio bih vam momački probati.
Ja sam student računalnih znanosti, te sam radi s računalima već niz godina. Ja sam svjestan, međutim, da sam daleko manje iskustva nego mnogi od vas, pogotovo laptopa sustavima gdje su zabrinuti. Ja ću vam s opisom problema na što je više detalja moguće - Znam da može biti teško dati savjet bez dovoljno informacija.
Moj brat donio njegov laptop mi se u par tjedana, nakon što je proliven punu šolja kave na sustav. Imao je okrenut naopačke čim se prosuti dogodila u pokušaju izvatkom koliko je kava iz sustava moguće. Kad ga dovede k meni, to je još uvijek powered na - sustav je zamrznuta i on je pokušao držanje dolje dugme za vlast ne iskoristiti. Ja uklonjena bateriju, osjećaj da bi bilo najbolje da se moć off ekspeditivan kako bi smanjili vjerojatnost da kratki spoj.
Ja sušena sustav koliko je moguće izvana, a zatim je nastavila da se pored njega. Ja Uzeli sustav potpuno očistio i svaku komponentu s špiritus. I dozvoljene su u različitim dijelovima potpuno suho, a zatim reassembled stroja. Sustav bi se na vlast, ali bi bip četrdeset-sedamdeset puta uzastopce na POST, a powered off at naizgled slučajnim intervalima. Ja prekinute su tipkovnica i touchpad, koji dozvoljeno sustav to čizma u Windows Vidik sa USB tipkovnica priključen in Kratak je touchpad i tastatura, sve je hardver pojaviti se biti rad.