mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Gemorste koffie en (Schijnbaar?) Mislukt Rescue Attempt

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 10:02
Nieuw Lid Fractie

Default Gemorste koffie en (Schijnbaar?) Mislukt Rescue Attempt

Goedemorgen. Laat ik allereerst aan mezelf. Mijn naam is Andrew, en ik ben een nieuw lid hier. In feite, dit is mijn eerste bericht - Ik heb wat lijkt mij een minder dan hoopvol computer probleem, maar ik dacht ik geef jullie een keer te proberen.

Ik ben een student, en ik heb gewerkt met computers voor meerdere jaren. Ik ben echter van bewust dat ik veel minder ervaring dan velen van u, met name wanneer de laptop zijn betrokken. Ik zal u een beschrijving van het probleem zo gedetailleerd mogelijk - ik weet dat het kan moeilijk zijn om advies te geven zonder voldoende informatie.

Mijn broer heeft zijn laptop bij mij een paar weken geleden, met een volle pul gemorste koffie op het systeem. Hij had het ondersteboven zodra de lekkage opgetreden in een poging te dumpen als een groot deel van de koffie uit het systeem mogelijk te maken. Toen bracht hij het naar me, het was nog steeds ingeschakeld - het systeem is bevroren en hij had geprobeerd houd de aan / uit-knop niet beschikbaar. Ik verwijderde de batterij, het gevoel dat het het beste zou zijn om de stroom uit bekwame zo om de waarschijnlijkheid van een kortsluiting.