mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Gemorste koffie en (Schijnbaar?) Mislukt Rescue Attempt

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 10:02
Nieuw Lid Fractie

Default Gemorste koffie en (Schijnbaar?) Mislukt Rescue Attempt

Goedemorgen. Laat ik allereerst aan mezelf. Mijn naam is Andrew, en ik ben een nieuw lid hier. In feite, dit is mijn eerste bericht - Ik heb wat lijkt mij een minder dan hoopvol computer probleem, maar ik dacht ik geef jullie een keer te proberen.

Ik ben een student, en ik heb gewerkt met computers voor meerdere jaren. Ik ben echter van bewust dat ik veel minder ervaring dan velen van u, met name wanneer de laptop zijn betrokken. Ik zal u een beschrijving van het probleem zo gedetailleerd mogelijk - ik weet dat het kan moeilijk zijn om advies te geven zonder voldoende informatie.

Mijn broer heeft zijn laptop bij mij een paar weken geleden, met een volle pul gemorste koffie op het systeem. Hij had het ondersteboven zodra de lekkage opgetreden in een poging te dumpen als een groot deel van de koffie uit het systeem mogelijk te maken. Toen bracht hij het naar me, het was nog steeds ingeschakeld - het systeem is bevroren en hij had geprobeerd houd de aan / uit-knop niet beschikbaar. Ik verwijderde de batterij, het gevoel dat het het beste zou zijn om de stroom uit bekwame zo om de waarschijnlijkheid van een kortsluiting.

Ik gedroogde het systeem zo veel mogelijk van de buitenwereld, dan is overgegaan tot het nemen van elkaar. Ik het systeem volledig gestript en schoongemaakt elke component met gedenatureerde alcohol. Ik kon de verschillende onderdelen volledig te drogen, dan opnieuw de machine. Het systeem zou de macht over, maar zou pieptoon veertig-zeventig keer in een rij op post, en uitgeschakeld op schijnbaar willekeurige tussenpozen. Ik los het touchpad en het toetsenbord, waardoor het systeem op te starten in Windows Vista met een USB toetsenbord aangesloten inch Korte van het touchpad en het toetsenbord, alle van de hardware bleek te functioneren.

Op dit punt ben ik teruggekeerd van het systeem aan mijn broer, adviseren hem om een back-up een belangrijk zo snel mogelijk. Ik was onder de indruk dat de schade door kortsluiting kan verzwakken een element, waardoor het niet eerder dan normaal. Hij gebruikt het systeem voor iets meer dan een uur, toen hij probeerde om een USB-kabel uit het systeem. De machine uitschakelen wanneer hij dit gedaan heeft, en is nog niet opgestart sinds succes. In feite, de ventilatoren draaien en vervolgens weer naar beneden. Ik denk dat het licht komen en vervolgens uit te schakelen, en het scherm blijft leeg. Het is al enkele dagen nu, aangezien dit zich heeft voorgedaan, en er is geen verbetering. Ik hoopte dat iemand hier misschien een aantal suggesties, maar ik begrijp dat het heel goed mogelijk dat ze is voorbij het point of no return.

Het systeem is een HP Pavilion laptop, en, zoals ik al heb gezegd, is het draaien van een versie van Windows Vista. Ik denk dat het Vista Home, maar ik weet niet zoveel service pack is betrokken.

Ongeacht of er iets is dat kan worden gedaan op dit punt, ik waardeer uw tijd en hulp.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Gemorst water op het toetsenbord duskmon10 Laptops, Mobiles & PDA's 2 24 november 2009 15:18
Sommige gemorst water op mijn laptop blackmagic70 Laptops, Mobiles & PDA's 3 20 september 2009 19:06
Mijn eerste poging tot OCing! Mooseknuckle CPUs, Moederborden & RAM 45 22e sep 2008 06:41
Slechte poging tot herstarten systeem! nchid Algemene programmatuurnoot Chat 3 De 6 februari 2008 17:29
Iced koffie cheesewheels99 Off Topic Discussie 8 8 Jan 2008 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.