Kawa i rozlane (Pozornie?) Failed Rescue Attempt Dzień dobry. Pozwól mi przede wszystkim do wprowadzenia się. Nazywam się Andrzej i mam nowego członka tutaj. W rzeczywistości jest to mój pierwszy post - Mam to, co wydaje mi się mniej niż nadzieję komputera problem, ale myślałem I'd give you guys spróbować.
Jestem studentem informatyki i I've been pracy z komputerami od kilku lat. Jestem świadomy, że mam dużo mniej doświadczenia niż wielu z Was, szczególnie tam, gdzie systemy są zainteresowane laptopa. Będę Ci opis problemu w jak najwięcej szczegółów - Wiem, że może być trudne do udzielania porad bez wystarczającej informacji.
Mój brat przyniósł swojego laptopa do mnie kilka tygodni temu, po rozlane pełny kubek kawy w systemie. Miał się on do góry nogami, jak tylko wyciek nastąpił w próbę zrzucić jak najwięcej z kawy z systemu, jak to możliwe. Gdy zaprowadził go do mnie, to był jeszcze włączony - system został zamrożony i miał próbował przycisk zasilania, aby nie skorzystać. I usunęli baterię, poczucie, że byłoby najlepiej, aby uzyskać wyłączenie szybko, tak aby zmniejszyć prawdopodobieństwo zwarcie.
I suszone systemu w jak największym stopniu z zewnątrz, a następnie przystąpiła do podjęcia go od siebie. I odpędzana systemu całkowicie oczyszczone i każdego składnika z denaturacji alkoholu. I pozwolił różnych częściach pełni do wyschnięcia, a następnie ponownie komputer. System zasilania, ale sygnał czterdziestu do siedemdziesięciu razy z rzędu na PO, i wysiąść na powered najwyraźniej losowo wybranych odstępach czasu. I odłączony touchpada i klawiatury, co pozwoliło na uruchomienie w systemie Windows Vista z klawiatury USB podłączony Krótki z touchpada i klawiatury, wszystkie sprzętu wydaje się być funkcjonowanie.