menšie majetkové --

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Notebooky, Mobily a PDA

Register

Vypustenými káve a (zdanlivo?) Neúspech Rescue Pokus

Reply

Thread Tools
Old 15. júna 2009, 10:02
Nový člen skupiny

Default Vypustenými káve a (zdanlivo?) Neúspech Rescue Pokus

Dobré ráno. Dovoľte mi v prvom rade zaviesť sám. Moje meno je Andrew, a som novým členom tu. V skutočnosti, to je môj prvý príspevok - mám to, čo sa mi zdá byť menšia ako nádejný počítači problém, ale myslel som, že by som vám chlapci sa o to pokúsiť.

Som študent počítačových vied, a ja sme pracovali s počítačmi na niekoľko rokov. Som si vedomý, že mám oveľa menej skúseností ako mnohí z vás, najmä pokiaľ ide o notebook systémov. Já vám poskytne opis problém tak podrobne, ako je to možné - Viem, že to môže byť ťažké dať radu bez dostatočných informácií.

Môj brat priniesol vo svojom notebooku sa mi pred pár týždňami, s vypustenými plný hrnček kávy v systéme. Mal ju obrátil hore nohami, keď sa škvrna sa objavila v snahe čo najviac výpisom z kávy zo systému, ako je to možné. Keď priniesol mi ju bolo stále zapnutý - systém bol zmrazený a bol súdený hospodárstva nadol odpájače bezvýsledne. I odstránené batérie, pocit, že by bolo najlepšie, aby ste sa moc rýchlo, aby sa zníži riziko skratu.

I sušené systém čo najviac zvonku, potom pokračoval, aby ich od seba. I oddestilovaná systém kompletne vyčistiť a každá zložka sa denaturovaného liehu. I povolené rôzne diely na úplne suché, potom znovu k počítaču. Tento systém by o moc, ale mohlo by pípnutie štyridsať-sedemdesiat krát v rade, na POST a napájaný vystúpiť na zdanlivo náhodných intervaloch. Som odpojený na Touchpad a klávesnice, ktoré umožnili, aby k zavedeniu systému Windows Vista s USB klávesnica zazátkovanej palcov Krátky z Touchpad a klávesnica, všetko v hardware sa zdala byť funkčné.