Spilled кави і (на перший погляд?) Невдалі спроби звільнення
Доброго ранку. Дозвольте мені перш за все представити себе. Мене звати Андрій, я новий член тут. Справді, це мій перший пост - я що, мені здається, буде менше, ніж надій проблема комп'ютер, але я думав, що ви, хлопці, дати спробувати.
Я студент факультету інформатики, і я працював з комп'ютерами протягом декількох років. Я знаю, однак, що я набагато менше досвіду, ніж багато хто з вас, особливо коли мова йде про ноутбук систем. Я представлю вам з описом проблеми настільки детально, наскільки це можливо - Я знаю, це може бути важко дати пораду без достатньої інформації.
Мій брат приніс свій ноутбук до мене пару тижнів тому, маючи повну пролив чашкою кави в системі. Він перетворив її догори дном, як тільки Розлив стався в спробі скинути тому що більша частина кави з системи наскільки це можливо. Коли він приніс її мені, він все ще включений - система була заморожена, і він намагався утримуючи натиснутою кнопку живлення, але безрезультатно. Я вийняв батарею, відчуваючи, що було б краще, щоб отримати виключення оперативно, з тим щоб зменшити вірогідність короткого замикання.
Я витер системі якомога більше із зовні, а потім приступила до прийняття його на частини. Я позбавив система повністю і забираються кожен компонент з денатурований спирт. Я дозволив різних частин повністю висохнути, а потім зібрав машину. Ця система буде влада, але сигнал сорока до сімдесяти раз поспіль на посаді, і при вимкненому мабуть випадкові проміжки часу. Я відключив сенсорна панель і клавіатура, що дозволяє системі завантажитися в Windows Vista з клавіатурою USB підключений дюйма менше сенсорної панелі і клавіатури, всі апаратні, як видається, функціонування.