![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Okei, olen lähettänyt tänne Carbon. Minulla on Acer Aspire 5050 kannettava tietokone, joka oli alun perin tarkoitus olla vain työtä. Mutta, The Orange Box tuli ulos, ja minun oli olla. Olen usein toistaa sitä, mutta eilen huomasin, se sai erittäin kuuma. Puhuin Carbon, joka kertoi minulle tarkastella Core temp kanssa SpeedFan, ja viimeinen kerta, kun olen tarkistanut sen, Core temp oli 86C. Puhuin toinen ystävä, joka sanoi, että tie kuuma, ja on tarkastella BIOS nähdä, jos siihen oli mahdollisuus lisätä tuulettimen nopeuden. Ei ollut, joten tein sama SpeedFan. Ei ollut vaihtoehto on, minulle ainakin. Joten, ihmettelin, onko tämä lämpötila normi, tai minun on lisätä tuulettimen nopeuden? Myös sillä, että viime temp käsittelyssä, olen jättänyt sen pois. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei ole liian kuuma. Se on hyvin suunnittelua spec n ja Turion on se kaksoiskäyttöä TL tai yhden MK. Yksinkertaisesti sanottuna, jos lämpötila ei ylitä lämpötehojen shutdown lämpötila sitten olet kunnossa. Turion's, että 90nm lajike, jonka uskon olet menossa, että kannettava tietokone mallin numero on hyvä 95c. Temp, että CPU on riippuvainen alustan kyky pitää sen jäähtyä, käyttö-, kuormitus-ja ambients. Älkää käsittäkö minua väärin, se on yksi kuumimmista temps Olen nähnyt, että kannettavan tietokoneen suorittimen mutta voi olla mahdollista lieventää se joidenkin aktiivinen jäähdytys, kuten fani perusta. Zalman tehdä muutamia hyviä malleja, kuten Coolermaster. Käytän tämä varten kotitalouden tietokonetta. Saw temps pudota 6c kun käynnissä ruuhka.
|
| |||
| |||
| Vau, kiitos vastauksesta! I'll jotta yksi niistä myöhemmin. Kiitos jälleen. |
|
| |||
| |||
| Suoritintehon jäähdytetään erikseen muun komponenttien kautta heatpipe että käärmeitä on reunasta alustan, jossa se päättyy joka heatsink, tämä on sitten aktiivisesti jäähdytetään ja ilma on pakotettu vetäytymään alustan. Jos lämpötila oli vaikuttavat ram haluat saada kaatuu, jos se vaikuttaa grafiikan ratkaisun haluat saada esineitä näytöllä. Jos et saa mitään näistä, se käy hyvin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |