![]() |
|
| |||
| |||
| Is er een tablet pc met moderniseerbare graphics? Ik wil graag een tablet pc, maar ik moet met een moderniseerbare graphics zodat het niet heel snel verouderd. Ik ben het niet erg als zij een groot of klein scherm of als het zwaar of licht, Ik moet een tablet met een grote HD en moderniseerbare GOEDE graphics. Bedankt Coleshill |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Helaas niet.
| |||
| |||
| Zijn de HP TX1200 Integrated Graphics? Het is een Nvidia 6150 ... |
|
| |||
| |||
| Geïntegreerd betekent dat rekening is het RAM-geheugen van de belangrijkste systeem RAM, 99% van de laptops doen, tenzij anders vermeld. |
|
| |||
| |||
| Die laptops hebben te upgraden grafische kaarten? Niet noodzakelijkerwijs tabletten ... |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei stuurman, geen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk | metalface | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 22 mei 2009 17:23 |
| Ik ben op zoek naar een tablet ... | pandahead | Laptops, Mobiles & PDA's | 30 | 5 okt 2008 14:03 |
| Tablet PC vs traditionele persbericht | caggles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 28 feb 2008 10:33 |
| Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac | tjpearson | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 2 januari 2008 19:20 |
| Thread Tools | |
| |