![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det en Tablet PC med uppgraderingsbara grafik? Jag skulle vilja ha en Tablet PC men jag behöver en med uppgraderingsbara grafik så att det inte är föråldrade mycket snart. Jag har inget emot om det har en stor eller liten skärm eller om det är tungt eller lätt, jag behöver bara en tablett med stor HD och uppgraderingsbara BRA grafik. Tack Coleshill |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tyvärr inte.
| |||
| |||
| Är HP TX1200 Graphics Integrerad? Dess ett Nvidia 6150 ... |
|
| |||
| |||
| Integrerat betyder att det tar det är RAM från huvudsystemet RAM, 99% av bärbara datorer göra detta om inte annat anges. |
|
| |||
| |||
| Vilka datorer har uppgraderbara grafikkort? Inte nödvändigtvis tabletter ... |
|
| |||
| |||
| Som jag sa mate ingen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba M400 tabletten kommer inte att erkänna penna trycket | metalface | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 22 maj 2009 17:23 |
| Jag letar efter en tablett ... | pandahead | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 30 | 5 oktober 2008 14:03 |
| Tablet PC vs traditionella Debatt | caggles | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 28 februari 2008 10:33 |
| Kommer skriva tablett desigend för XP fungerar på en Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januari 2008 19:20 |
| Thread Tools | |
| |