![]() |
|
| |||
| |||
| Hi! Jeg kigger på de forskellige bærbare computere til rådighed på markedet i dag, og jeg kan ikke afgøre, om en tablet eller en bærbar computer ville være en bedre idé. Jeg har en notesbog lige nu, og det vil være fint i lang tid, så det er ikke som jeg vil gøre enhver at købe et stykke tid (nok et år eller deromkring), men jeg spekulerer på, hvilke jeg bør se det. Jeg er interesseret i en tablet konvertible notebook, fordi det ville være dejligt at kunne tage noter og ting i klassen på min bærbare computer, i stedet for at bruge papir (som er let tabt), og jeg elsker også bruger Photoshop til at lege med tegninger, men som i lige nu, jeg stak tegning med en mus: ( Men jeg er også kræve temmelig høj ydeevne fra min computer i form af hardware. Jeg kan godt lide spil, som er min største bekymring, da jeg ikke er særlig bekendt med grafikkort og jeg har svært ved at afgøre, om tablet-pc'er har anstændigt grafikkort. De fleste af de spil, jeg spiller ikke særligt hårdt på grafik, men jeg kan lide at spille Oblivion (når jeg har adgang til en computer, der kan), så hvis jeg kunne få en maskine med kapaciteter til at spille det, ville det være forbløffende. Jeg kører også et stort antal processer på samme tid, så anstændig CPU hastighed og RAM-størrelse ville være rart. Jeg har hørt, at tabletterne har lavere ydelse og højere pris, så jeg ved ikke, om det vil være værd at købe en. Min nuværende laptop har 1.6GHz dual core 64 bit AMD CPU, 1GB RAM og en integreret NVIDIA grafikkort (jeg er ikke sikker på det præcise type), og ca 90GB harddisk plads. Jeg fik alt dette for $ 999CDN Jeg har det fint med næsten alle disse specs, men en pænere grafikkort ville være ideelt, og forhåbentlig * * en 2GHz CPU. Hvilken form for prisforskelle jeg ser på en tablet-notebook konvertibel i forhold til en traditionel bærbar computer, og hvad tror du vil være tilgængelig for et år eller to fra nu af? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| start pris for de fleste tablet-pc'er er $ 1000 og frem. i henhold til denne, er det normalt crap, eller omcertificeret, eller åbne boks eller noget. er der en stor forskel der. bare have evnen til at skrive på skærmen, og vende den rundt og kram, gør det så meget mere end en bærbar computer af samme kaliber.
her er en meget billig tablet. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16834147560 det forholdsvis anstændigt med, hvad det giver. da du nævnte du var ikke meget fortrolig med grafikkort, vil jeg oplyse dig nogle. Der er et par typer til pc'er. PCI, PCI-E 16x, og PCI-E 2.0. dem, der går i rækkefølge fra værste, til bedste. modellen i denne tablet jeg viste du har en model, der ville have været PCI. så meget, at det ikke er meget stærke på alle. og desværre, det er den eneste model, der er tilbudt i en tablet. tabletter var aldrig meningen, at være gaming laptops. du kan sætte andre rart hardware derinde, hvilket betyder, nice processor, ram og harddisk, men intet andet. du er nødt til at sortere i at give og tage lidt. Ønsker du tablet-funktionen, eller ønsker du at spille? Hvis svaret er ja til det første, få en tablet. ja til det andet, laptop. nok ikke en meget opløftende nyhed, men det er den hårde sandhed. intet tidspunkt fører dig på. det kort, der er derinde, havde GeForce Go 6150, en masse besvær at gøre ting, som portalen, der ikke var meget ru på grafik. glemsel sandsynligvis vil ikke køre. for at spille spil som Oblivion på en bærbar computer, skal du bruge en model fra GeForce 7-serien og højere. hvis jeg var dig, ville jeg spare de penge, og få en dejlig bærbar computer. Så skal du bare medbringe din bærbare computer med dig overalt og skriv dine noter i stedet for at skrible dem. for de penge, du vil betale for sådan en tablet, kan du få en god gaming laptop. Mit system: Ezekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brugt en af disse hk, og jeg må sige, de er meget gode
| |||
| |||
| Citat:
Men jeg virkelig føler, at det ville være umagen værd at tage mine noter i klassen på en tablet, så ville det være muligt derefter at hente en billig Tablet PC (ingen konvertibilitet) til noter og ting på farten, og derefter fat i en desktop ? Jeg ved, du kan få måde mere i en desktop nemlig meget billigere. Hvis jeg går den vej, ville besparelserne på at få et skrivebord i stedet for en bærbar skal dække mindst halvdelen af udgifterne til tablet ... De mener, at kunne arbejde? Hvis jeg var at gøre det på den måde, ville jeg skal næsten ingenting i form af hardware, virkelig, det eneste jeg ville være på udkig efter er en dejlig trådløse kort. Og faktisk, hvis nogen har brugt en tablet her, hvad er det skriver flade ud? Ville det være tæt på alle til at bruge papir? |
|
| |||
| |||
| godt desværre svaret på, der er så direkte og en lidt uheldig, da den første var. er der virkelig ikke sådan noget som en "billig" tablet, for som jeg nævnte, det begynder prisen for dem alle var mindst 1.000 $ cahones. Der er et par billigere mellem 750 og 1000 mark, men de er enten åbne boksen, eller Omcertificeret. betydning, det er risikabelt at købe dem, fordi de ikke kan komme med en garanti, eller nødvendige udstyr såsom kabler eller skiver, eller noget. eller de kommer med ringere dele. så væsentlige, du ser på udgifterne 1000 uanset hvad. der virkelig stinker. MEN desktops er forholdsvis let at lave billigt. kunne man få en top of the line model for omkring 800 dollars i disse dage. , der omfatter en pæn grafik kort som en af de nyeste modeller, dvs GeForce 8800GT 512MB, eller 9600GT. fulde specs kan indeholde en 160gig 7200rpm harddisk, 2 gigs i spil RAM, en dejlig Intel Core 2 Duo såsom E6750 eller E8400, en anstændig bundkort såsom p-35, en god sag med et par fans, en anstændig strømforsyning, en 16x DVD drev, termisk pasta, og alle andre klokker og fløjter du kan tænke på. skrivebordet ideen er meget meget doable. Måske hvis du rejst tæt til $ 2000 (that's dollar btw) man kunne købe alle delene til den dejlige skrivebordet, og har stadig masser tilbage at købe, at tablet-model jeg viste dig. men 2000 er en meget hård mærke til at stræbe efter og ramte. Jeg var nødt til at spinke og spare og spare hver en krone jeg tjente kun til at rejse omkring 650 at købe de fleste af mine dele. og min opbygge stadig ikke engang færdig endnu. Jeg har stadig brug for at få en ny skærm og grafikkort. Men jeg var arbejder på handouts for det meste. men i det mindste det lade sig gøre, selv for mig. hvis du får et job, kan du sandsynligvis gøre nok i løbet af en sommer eller så. |
|
| |||
| |||
| Faktisk, jeg er meget heldig på den måde. Mit universitet programmet er i høj grad baseret på co-op oplevelse, så selv om jeg ikke har somre ud for at få et sommerjob (jeg har tre semestre om året i stedet for to) jeg tilbringer halvdelen af min 5 år program på forskellige co -op arbejdspladser (som i øvrigt betaler bedre end en almindelig sommer job på i detail-eller fastfood: P). Så hæve 2.000 $ bør ikke være så dårligt, virkelig. Jeg har også været til kontrol ud ebay. Jeg har fået at vide, at en masse mennesker vil købe en tablet, beslutter, at de ikke kan lide det, og derefter forsøge at sælge det ud på eBay for nogle gange endda halvdelen af den pris, de har købt den for ny. Jeg er ikke sikker på, om jeg har tillid til eBay, men det er bestemt værd at se på. Jo færre penge, jeg kan lægge i det, jo bedre ( 'forårsage så kan jeg bruge flere penge på min undervisning). Nu siger du, at tabletterne til rådighed for under $ 1000 er crappy, men det er fint med mig, jeg er ikke ligefrem leder efter en supercomputer her. Alt det er nødt til at være i stand til at gøre, er at køre XP og OneNote (eller hvad det tablet notatskrivning program er ...). Selv om de ikke er rart maskiner, hvis du kender nogen "crappy" tabletter, vil jeg stadig gerne tjekke dem ud! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg vil opgradere My Notebook CPU! | Hkcuong | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 22 juli 2009 17:51 |
| Toshiba M400 tablet vil ikke anerkende pen pres | metalface | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 22. maj 2009 17:23 |
| Jeg leder efter en tablet ... | pandahead | Laptops, Mobiles & PDA'er | 30 | 5 oktober 2008 14:03 |
| Vil skrive tablet desigend for XP arbejde på en Mac | tjpearson | General Hardware Chat | 1 | 2 januar 2008 19:20 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 24 november 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |