![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi! Etsin on eri kannettavien tietokoneiden saatavilla markkinoilla tänään, ja en voi päättää, tabletti tai muistikirjan olisi parempi idea. Olen Notebook nyt, ja se käy ihan hyvin jo jonkin aikaa, joten se ei ole kuin otan tehdä mitään ostaa jonkin aikaa (ehkä noin vuosi), mutta olen epävarma siitä, mitkä minun pitäisi tarkastella se. Olen kiinnostunut tabletti vaihtovelkakirjalainan muistikirjan, koska se olisi hienoa, jos voisi tehdä muistiinpanoja ja asioita luokassa minun laptop, eikä paperi (joka on helposti menetetty), ja minäkin rakastan Photoshop pelata piirustuksia, mutta juuri nyt, olen jumissa piirustuksen hiiri: ( Olen kuitenkin myös vaatia melko korkea suorituskyky minun tietokone aineellisia. Pidän pelaamista, joka on minun suurin huolenaihe, koska en ole erityisen perehtynyt näytönohjainten ja Minulla on vaikea määrittää, jos kämmentietokoneet ovat kunnollinen näytönohjaimia. Useimmat pelit pelaan eivät ole erityisen kovia näytönohjaimen, mutta minä haluan pelata Oblivion (kun minulla on mahdollisuus käyttää tietokonetta, joka voi), joten jos saisin koneen kanssa mahdollisuudet toistaa, että se olisi uskomaton. Olen myös suorittaa suuren määrän prosesseja samaan aikaan, jotta kunnollinen suorittimen ja RAM-muistin koko olisi mukavaa. Olen kuullut, että tabletit ovat pienemmät suorituskyvyn ja korkeamman hinnan, joten en tiedä, jos se tulee olla sen arvoista ostaa. Oma nykyinen kannettava tietokone on 1.6GHz Dual Core 64bit AMD-suoritin, 1 Gt muistia ja integroitu NVIDIA-näytönohjain (en ole varma tarkasta tyyppi), ja noin 90GB kiintolevytilaa. Minulla on kaikki, että $ 999CDN I'm fine, joilla lähes kaikki nämä tiedot, mutta mukavampi näytönohjaimen olisi ihanteellinen ja * toivottavasti * 2 GHz suoritin. Millaisia hintaeroja olen etsiskellä aikaa ja tabletti-muistikirjan muunnettavissa verrattuna perinteiseen kannettavan tietokoneen, ja mitä luulet olla käytettävissä vuoden tai kahden kuluttua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lähtöhinta useimpien kämmentietokoneet on 1000 dollaria ja yli. nojalla, että se on yleensä ulostaa, tai uudelleensertifioitu osoituksena tai Avaa-ruutuun tai jotain. on olemassa suuri ero on. vain ottaa kyky kirjoittaa ruudulle, ja käännä se ympäri ja tavaraa tekee se, että paljon enemmän kuin kannettava samaa luokkaa.
täällä on hyvin halpaa tabletti. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16834147560 Se on melko kunnollinen ja mitä se tarjoaa. kun puhuitte et ollut kovin tuttu näytönohjainta, I'll kertoa sinulle. on pari tyyppiä PC. PCI, PCI-E 16x, ja PCI-E 2.0. ne menevät järjestyksessä pahimmassa tapauksessa parhaiten. mallin, että tabletti näytin sinulle on malli, joka olisi ollut PCI. niin, koska se ei ole kovin tehokas lainkaan. ja valitettavasti se on ainoa malli, joka on tarjolla tabletti. tablettia koskaan tarkoitus peli tietokoneet. voit laittaa kivoja laitteisto siellä, eli mukava prosessori, muistia ja kiintolevy, mutta ei mitään muuta. sinulla on tavallaan antaa ja ottaa vähän. Haluatko tabletin ominaisuutta, tai haluaisit pelin? Jos vastaus on kyllä ensimmäinen, saat tabletti. kyllä toinen, kannettava tietokone. todennäköisesti ole kovin mieltä ylentävä hieman uutisia, mutta se on kova totuus. turha johtaa teitä. kortti, joka on siellä, GeForce Go 6150, oli paljon vaivaa tekevät asioita, kuten portaali, jotka eivät olleet kovin karkea näytönohjaimen. Oblivion luultavasti ei toimi. jotta pelata pelejä kuten Oblivion on kannettava tietokone, sinun tarvitsee malli GeForce 7-sarjan ja korkeampi. Jos olisin sinä, minä säästää rahaa, ja saat erittäin mukava kannettava. Sitten tuo kannettavaa tietokonetta missä tahansa oletkin ja kirjoita muistiinpanoja eikä kirjoittelu niitä. rahan haluat maksamaan tällaisen tabletti, voit saada hyvä peli kannettava. My System: Hesekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttänyt yksi näistä HPS ja minun täytyy sanoa, ne ovat erittäin hyviä
| |||
| |||
| Quote:
Mutta olen todellakin sitä mieltä, että kannattaisi tehdä oma toteaa luokassa tabletti, joten se olisi mahdollista sitten poimia halpa Tablet PC (ei vaihdettavuus) seteleiden ja asioita mennä, ja sitten napata työpöydälle ? Tiedän, saat tavoin enemmän kassa paljon halvempaa. Jos menen että tapa, säästöt saamaan työpöydän sijaan kannettavan olisi katettava vähintään puolet kustannuksista tabletti ... sinusta tuntuu, että voisi toimia? Jos minun tehdä se näin, olin että tuskin mitään aineellisia, oikeastaan ainoa asia, jota olisin etsimässä on mukava langaton verkkokortti. Ja todellakin, jos joku on käyttänyt tabletin täällä, mikä on kirjallisesti pinta näyttää? Olisiko lähellä lainkaan paperi? |
|
| |||
| |||
| hyvin Valitettavasti vastaus tähän on suora ja hieman valitettavaa, sillä ensimmäinen oli. ei todella ole sellaista asiaa kuin "halpa" tabletti, koska kuten sanoin, lähtöhinta heille kaikille oli vähintään 1000 dollaria cahones. olemassa muutamia halvempia niistä välillä 750 ja 1000 markkaa, mutta ne ovat joko ruutuun, tai uudelleensertifioitu osoituksena. merkitys, se on riskialtista ostaa niitä, koska ne voivat olla mukana takuu, ja tarvittavat varusteet, kuten kaapelit tai levyjä tai jotain. tai he tulevat huonompi osia. Joten, katselemistasi menot 1000 vaikka mitä. joka todella syvältä. MUTTA työpöydät ovat melko helppo tehdä edullisesti. saisitte top of the line malli noin 800 taalaa näinä päivinä. joka sisältää mukavaa näytönohjain kuten yksi uusimmista malleista, eli GeForce 8800GT 512MB tai 9600GT. täysin tiedot voivat sisältää 160gig 7200rpm kiintolevy, 2 keikoilla pelaamista RAM, kiva Intel Core 2 Duo esim. E6750 ja E8400, kunnon emolevy, kuten P-35, mukava tapaus, muutaman faneille, ihmisarvoisen virtalähde, 16x DVD-asema, lämpö-paste, ja muut kelloja ja pillejä voit ajatella. työpöydän idea on hyvin toteutettavissa. Ehkä jos esiin lähes 2000 dollaria (joka on Yhdysvaltain dollaria btw) voisit ostaa kaikki osat mukava työpöydälle, ja on vielä paljon jäljellä ostaa, että tabletti malli näytin teille. mutta 2000 on erittäin kova merkin tavoitteena ja osuma. Minun oli pakko pihistää ja säästää joka pennin olen ansainnut vain nostaa noin 650 ostaa suurimman osan osista. ja minun rakentaa vielä ole edes vielä ohi. Tarvitsen vielä saada uusi näyttö ja näytönohjain. Olin työskennellyt monisteita suurimmaksi osaksi. mutta ainakin se on toteutettavissa, jopa minulle. Jos saat työtä, voit ehkä nostaa tarpeeksi yli kesän tai niin. |
|
| |||
| |||
| Oikeastaan, olen erittäin onnellinen siitä, että tavalla. Oma yliopisto-ohjelma on hyvin pitkälti perustuu Co-op kokemusta, joten vaikka en ole kesän pois saada kesätöitä (minulla on kolme lukukautta vuodessa kahden sijasta) En viettävät puolet minun 5 vuotta ohjelman eri yhteistyö -op työpaikkoja (jotka muuten maksavat paremmin kuin tavallinen kesätöissä klo vähittäis-tai pikaruoka: P). Joten nostamalla 2000 dollaria ei pitäisi ollenkaan huonosti, todella. Olen myös ollut tarkkailun ulos eBay. Minulle on kerrottu, että monet ostavat tabletti, päättävät he eivät pidä siitä, ja sitten yrittää myydä se pois eBay ja jopa puoleen hintaan he ostivat sen uuteen. En ole varma, jos luotan eBay, mutta se on varmasti syytä etsitään. Vähemmän rahaa en voi laittaa tähän, sen parempi ( "aiheuttaa voin käyttää enemmän rahaa minun lukukausimaksuja). Nyt teit sanoa, että tabletit käytettävissä alle 1000 dollaria on kehno, mutta se sopii minulle, en ole aivan etsimässä supertietokone täällä. Kaikki se täytyy voida tehdä, on käyttää XP ja OneNote (tai mitä tabletti merkille, kun ohjelma on ...). Vaikka ne eivät ole mukavia koneita, jos et tiedä mitään "kehno" tablettia, olen kuitenkin haluat tarkistaa ne pois! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I Wanna Upgrade My Notebook CPU! | Hkcuong | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 22. Jul 2009 17:51 |
| Toshiba M400 tabletti ei tunnusta kynä paine | metalface | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 22. toukokuuta 2009 17:23 |
| Etsin tabletti ... | pandahead | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 30 | 5. Lokakuu 2008 14:03 |
| Voiko kirjallisesti tabletti desigend varten XP työtä Mac | tjpearson | Rautatavaran Chat | 1 | 2. Jan 2008 19:20 |
| Tabletti! | coleshill | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 24. marraskuu 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |