mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Tablet PC vs traditionele persbericht

Reply

Thread Tools
Old 26 februari 2008, 15:41
Nieuw Lid Fractie

Default Tablet PC vs traditionele persbericht

Hi!

Ik ben op zoek naar de verschillende laptops beschikbaar op de markt van vandaag, en ik kan niet beslissen of een tablet of een notebook zou een beter idee.

Ik heb een notebook nu, en het zal alleen maar goed voor een heel tijdje, dus het is niet alsof ik kom doen elke aankoop een tijdje (waarschijnlijk een jaar of zo) maar ik vraag me af waar ik moet zoeken het.

Ik ben geïnteresseerd in een tablet converteerbare notebook, omdat het zou geweldig zijn om te kunnen aantekeningen en dingen in de klas op mijn laptop, in plaats van het gebruik van papier (die gemakkelijk verloren) en ik hou ook met behulp van photoshop om te spelen met tekeningen, maar vanaf nu, ik ben vast tekenen met een muis: (
Ik heb echter ook vrij hoge prestaties van mijn computer op het gebied van hardware. Ik hou van games, dat is mijn grootste zorg, want ik ben niet erg vertrouwd met grafische kaarten en ik ben met een harde tijd bepalen of tablet-pc's hebben fatsoenlijke grafische kaarten. De meeste van de spellen die ik spelen zijn niet bijzonder hard aan de graphics, maar ik wil spelen Oblivion (toen heb ik toegang tot een computer dat kan), dus als ik het kon krijgen van een machine met mogelijkheden om te spelen, dat zou worden verbazend. Ook heb ik een een groot aantal processen op dezelfde tijd, dus fatsoenlijke CPU-snelheid en RAM grootte zou leuk zijn.

Ik heb gehoord dat de tabletten hebben een lagere prestaties en de hogere prijs, dus ik weet niet of het zal de moeite waard om er een te kopen.

Mijn huidige laptop heeft 1.6GHz dual core 64bit AMD-processor, 1GB RAM en een geïntegreerde NVIDIA grafische kaart (ik ben niet zeker van het precieze type), en ongeveer 90GB harde schijf ruimte. Ik heb dat allemaal voor $ 999CDN
Ik ben goed met bijna alle van deze specs, maar een mooiere grafische kaart zou ideaal zijn en hopelijk * * een 2GHz CPU. Wat voor soort prijsverschillen ben ik op zoek voor een tablet-notebook converteerbaar in vergelijking met een traditionele laptop, en wat denk je dat beschikbaar zal zijn een of twee jaar vanaf nu?
Old 26 februari 2008, 21:59
Donor Groep

startprijs voor de meeste tablet-pc's is $ 1000 en hoger. uit hoofde van dat, is het meestal onzin, of gerecertificeerde of open doos of iets. er is een groot verschil is. gewoon de mogelijkheid om te schrijven op het scherm en draai het rond en zo maakt het dat er veel meer dan een laptop van hetzelfde kaliber.

hier is een zeer goedkope tablet.
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16834147560

het is vrij fatsoenlijk met wat zij biedt.

omdat u zei dat je niet erg vertrouwd met grafische kaarten, ik zal u wat verlichten. Er zijn een paar van de typen voor pc's. PCI, PCI-E 16x en PCI-E 2.0. deze gaan in volgorde van slechtste, de beste. het model in dat tablet i toonde u heeft een model dat zou zijn PCI. daar, het is niet erg krachtig zijn. en helaas, het is het enige model dat is aangeboden in een tablet.

tabletten zijn nooit bedoeld als gaming laptops. kun je andere leuke hardware daar zin leuke processor, RAM en harde schijf, maar niets anders.

je moet sorteren van geven en nemen een beetje. wilt u de tablet functie, of zou u graag willen spelen?

Als het antwoord ja is op de eerste, krijgen een tablet. ja op de tweede, de laptop. waarschijnlijk niet een erg verheffend wat nieuws, maar dat is de harde waarheid. geen enkel punt leiden je op. de kaart is dat er, de GeForce GO 6150, had veel moeite waardoor dingen als Portal die zijn niet erg ruw op graphics. vergetelheid waarschijnlijk niet zal lopen. om te spelen spellen zoals Oblivion op een laptop, zou u behoefte aan een model uit de GeForce 7-serie en hoger.

Als ik jou was, ik sla het geld, en krijgen een zeer mooie laptop. Vervolgens breng je laptop overal mee naar toe en typ uw notities in plaats van deze onzin. voor het geld dat je zou moeten betalen voor een dergelijke tablet, je kon krijgen een uitstekende gaming laptop.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 27 februari 2008, 01:10
Donor Groep

Ik heb een van die hps en ik moet zeggen dat ze zijn zeer goed

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 27 februari 2008, 07:25
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door link590o View Post
je moet sorteren van geven en nemen een beetje. wilt u de tablet functie, of zou u graag willen spelen?
: (Ik was bang dat je zou kunnen zeggen. Ach, ik s'pose niet veel gedaan kan worden ...

Maar ik echt het gevoel dat het de moeite waard om mijn notities in de klas op een tablet, dus zou het mogelijk daarna op te halen een goedkope Tablet PC (geen converteerbaarheid) voor notities en dingen op gaan, en dan pak een desktop ? Ik weet dat je kunt krijgen zo meer op een desktop voor veel goedkoper. Als ik ga die kant op, de besparingen op het verkrijgen van een desktop in plaats van een laptop zou hebben ter dekking van ten minste de helft van de kosten van de tablet ... denk je dat zou kunnen werken? Als ik was om het te doen op die manier, ik had behoefte aan niets in termen van hardware, echt, het enige wat ik zou op zoek zijn naar een mooie draadloze kaart.

En eigenlijk, als iemand gebruik heeft gemaakt van een tablet hier, wat is het schrijven van het oppervlak uit? Zou het sluiten op alle voor het gebruik van papier?
Old 27 februari 2008, 20:39
Donor Groep

en helaas, het antwoord op die zo direct en een beetje jammer als de eerste was.

er is echt niet zoiets als een "goedkope" tablet, want zoals ik al zei, de startprijs voor hen allemaal was minstens $ 1000 cahones.

zijn er een aantal goedkopere tussen de 750 en 1000 merk, maar deze zijn ofwel open vak, of gerecertificeerde. zin, het is riskant is deze op te kopen omdat ze misschien niet worden geleverd met een garantie, of de nodige apparatuur, zoals kabels of schijven of zoiets. of ze komen met een lagere delen. zo wezen, je zoekt op de uitgaven 1000, wat er ook gebeurt. die echt klote.

MAAR desktops zijn vrij eenvoudig te maken goedkoop. je kon er een top van de lijn model voor ongeveer 800 dollar deze dagen. dat ook een leuke grafische kaart zoals een van de nieuwste modellen, namelijk de geforce 8800gt 512mb, of de 9600gt. volledige specs kan een 160gig 7200rpm harde schijf, 2 optredens van gaming RAM, een mooie Intel Core 2 Duo, zoals de E6750 of E8400, een fatsoenlijk moederbord, zoals de P-35, een mooie zaak met een paar fans, een waardig stroomaansluiting, een 16x dvd-station, thermische pasta, en alle andere toeters en bellen die je kunt bedenken. het bureaublad idee is heel erg uitvoerbaar.

Misschien als je dicht verhoogd tot $ 2000 (dat is de Amerikaanse dollar btw) u zou kunnen kopen alle onderdelen voor de leuke bureaublad en nog veel links te kopen dat tablet model i toonde je.

maar 2000 is een zeer moeilijke merk te streven en de hit. Ik moest bezuinigen en sparen elke cent Ik verdiende net om ongeveer 650 voor de aankoop van de meeste van mijn onderdelen. en mijn bouwen is nog niet eens klaar is. Ik ben nog steeds behoefte bestaat aan een nieuwe monitor en een grafische kaart. Maar ik was bezig met folders voor het grootste deel.

maar ten minste het is uitvoerbaar, zelfs voor mij. als je een baan, je zou kunnen verhogen waarschijnlijk genoeg over een zomer of zo.
Old 28 februari 2008, 10:33
Nieuw Lid Fractie

Eigenlijk, ik ben erg gelukkig op die manier. Mijn universitaire programma is zeer sterk gebaseerd op co-op ervaring, dus terwijl ik niet hebben 's zomers buiten te krijgen zomer baan (ik heb drie semesters per jaar in plaats van twee) Ik ben besteden de helft van mijn 5 jaar programma op verschillende co -op-banen (die overigens betalen beter dan een normale zomer baan op in de detailhandel of fast-food: P). Dus verhoging van $ 2000 niet moet worden dat alles slecht is, eigenlijk.
Ik heb ook de controle op eBay. Ik heb vernomen dat veel mensen kopen een tablet, besluiten ze niet leuk vinden, en dan proberen te verkopen op eBay uitgeschakeld voor soms zelfs de helft van de prijs die zij kocht het voor nieuwe. Ik ben niet zeker of ik vertrouw ebay, maar het is zeker een blik op. Hoe minder geld kan ik in deze, hoe beter (want dan kan ik meer geld uitgeven op mijn collegegeld).
Nu, dat deed je zeggen dat de tabletten verkrijgbaar voor minder dan $ 1000 zijn crappy, maar dat is fijn bij me, ik ben niet precies op zoek naar een supercomputer hier. Al is het wel te kunnen doen wordt gerund XP en OneNote (of wat het tablet nota nemen programma is ...). Zelfs als ze niet leuk machines, als je weet van een 'crappy' tabletten, Ik zou nog willen controleren ze uit!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
I Wanna Upgrade Mijn Notebook CPU! Hkcuong Laptops, Mobiles & PDA's 1 22 jul 2009 17:51
Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk metalface Laptops, Mobiles & PDA's 0 22 mei 2009 17:23
Ik ben op zoek naar een tablet ... pandahead Laptops, Mobiles & PDA's 30 5 okt 2008 14:03
Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac tjpearson Algemeen Hardware Chat 1 De 2 januari 2008 19:20
Tablet! coleshill Laptops, Mobiles & PDA's 5 24 nov 2007 06:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.