![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har haft denne bærbar for kun et par måneder. Det begynder afbrydelse på grund af varme emner, og jeg købte en afkøling måtten for det. Dette faste problemet kun at føre til en anden. Nu når jeg tænder den bærbare computer disken spins og alle lysene komme og HDD lyset flimrer i et par sekunder. Efter dette er der ingen aktivitet på harddisken lyset men du kan stadig høre det spinding. Jeg har reseated hukommelsen og forsøgte at starte op med forskellige hukommelse konfigurationer. Der er ikke noget billede på skærmen, og det er fuldstændig tomt, er der heller ingen POST bipper. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Toshiba M45-S359 Laptop - Start-knappen ikke fungerer | moneybug939 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 3 juni 2009 10:18 |
| Toshiba Qosmio G10-133 baggrundsstøj - knækkende Ligesom Fejlkonstruerede indstilles Radio | pacuk01 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 23 januar 2008 10:57 |
| ! Looking for LCD-skærmen for Toshiba A60-191! | C0NFU33IO | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 31 december 2007 05:38 |
| OS om TOSHIBA satellit | tutatis | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 5 december 2007 07:27 |
| Qosmio F20 + Core 2 Duo = muligt? | Jimmy Hat | CPU, bundkort og RAM | 2 | 11 juli 2007 15:32 |
| Thread Tools | |
| |