![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt denne bærbar for bare noen få måneder. Det begynner å slå av på grunn av varmen problemer og jeg kjøpte en avkjøling mat for det. Dette løst problemet bare til å føre til en annen. Nå når jeg slår på den bærbare harddisken spinner og alle lysene kommer på og HDD lyset flimrer i noen sekunder. Etter dette er det ingen aktivitet på HDD lys men du kan fortsatt høre det spinning. Jeg har reseated minnet og prøvde å starte opp med ulike minne konfigurasjoner. Det er ingen bilde på skjermen, og det er helt tomt, er det også ingen POST piper. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba M45-S359 Laptop - Start-knappen virker ikke | moneybug939 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 3 juni 2009 10:18 |
| Toshiba Qosmio G10-133 bakgrunnsstøy - knitrende Som Ugyldig stilt inn Radio | pacuk01 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 23 januar 2008 10:57 |
| ! Leter du etter LCD-skjermen for Toshiba a60-191! | C0NFU33IO | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 31 desember 2007 05:38 |
| OS TOSHIBA satellitt | tutatis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 5 desember 2007 07:27 |
| Qosmio F20 + Core 2 Duo = mulig? | Jimmy Hat | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 11 juli 2007 15:32 |
| Thread Tools | |
| |