mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Toshiba Qosmio X305-Q705 kommer inte att starta.

Reply

Thread Tools
Old 19 juni 2009, 10:52
New Member Group

Default Toshiba Qosmio X305-Q705 kommer inte att starta.

Jag har haft denna laptop för bara några månader. Det börjar avstängningsanordningar på grund av värme och jag köpte en kyla mat för det. Detta åtgärdat problemet bara att leda till en annan. Nu när jag slår på den bärbara hårddisken snurrar och alla lampor igen och hårddisken ljuset flimrar i några sekunder. Efter detta finns det ingen aktivitet på hårddisken ljus men du kan fortfarande höra det spinning. Jag har reseated minnet och provat att starta upp med olika minne konfigurationer. Det finns ingen bild på skärmen och det är helt tomt, det finns också några POST piper.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.