mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Som touchphone for mig HTC eller iPhone eller andre?

Reply

Thread Tools
Old 9. oktober 2008, 19:35
Medlem Gruppen

Im forsøger at få en ny touchphone indtil videre er der 2, der har fanget min opmærksomhed, den ene er HTC touch diamant og de andre ville være det iPhone 3G (16GB), Så vidt jeg ved, mine indvolde fortæller mig at få HTC touch diamant, men min ven holde pestering mig at få iPhone i stedet. Grunden til, at HTC over iPhone coz dens meget elegant end de andre LOL men ærligt im alvorligt gonna get en ny telefon i år brug for råd

Ting, som jeg foretrækker / ol
- God behandling hastighed
- WiFi
- Kamerahoved
- Musik
- 3G, Bluetooth
- Internetbrowsing
- Fødevarer såsom kalender, til at gøre listen og etc
- Flere funktioner ville være bedre

Im villige til at bruge mellem £ 300 - £ 500

Do you guys have en anden model, som er bedre end de 2, som jeg har nævnt er du deler ... behovet ekspertrådgivningen coz dette ville være mit første touchphone coz siden im stadig bruger Sony Ericsson W850i og dens aldrende ... tak u
Old 10. oktober 2008, 08:43
Donor-Gruppen

Samsung Tocco (F480/90) er en anden værd at overveje, det er billigere end konkurrenternes, og selv om Samsungs er rimeligt godt kendt for at tingene går galt (for det meste batterierne) de er endnu bedre for fastsættelse / erstatning af problemet.

Som man kunne gætte F490 er den nyere version, leveres med en smule mere, koster meget overraskende lille beløb, men som du budget er over den pris, anyway, I'm guessing du vælger det.

Info & Review her
Ignorer del siger grænsefladen ikke virker godt, de bliver meget kritiske, de kun reelt problem med det er en rulle ned gennem en liste (af sige, musik) sin hårdt for at få den til bens punkt, hvor du ønsker det, er det fordi, hvad det rent faktisk gør, er at gøre en side ned type operation, så den nederste sang hvis du rullet gang ville ikke ud, men det næste, efter at det ville. Alt, hvad de har gjort, er at animere en side ned funktion.

Det kan være ret irriterende, hvis du siger leder efter en sang begynder "Ib" og nederst en er "Iazzzzzzzzz" du kender sin næste en, på en pc skal du rulle en smule, og det ville hjælpsomt være lige foran af dig, men her ville det være helt øverst.

Men efter min mening på trods af, at dens en stor telefon, der kan endda være en måde at ændre antallet af linjer springes over i at rulle, ikke ejer telefonen, ved jeg ikke.
Old 10. oktober 2008, 08:52
Donor-Gruppen

Tja den vigtigste grund til ikke at få en iPhone, er hvis du ikke ønsker at gå over til O2 som din udbyder (Jeg ved ikke, hvem du har i øjeblikket selv, så dette kan ikke være et problem), er der hacks ud til at bruge ethvert netværk, men de er tredjeparts-programmer, og således som de er ved at ændre den måde, som telefonen fungerer (som det blev gjort til kun at arbejde med O2) så vær forsigtig, hvis du gør dette.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10. oktober 2008, 15:27
Donor-Gruppen

Samsung Omnia (SGH-i900v). Har kalendere og kram, 5MP kamera (så bedre end iphone), kan du faktisk sende MMS (i modsætning til iPhone), har trådløs, Bluetooth, lille mus også alrams, opgaveliste og kontorartikler mobile.

Great lille enhed - kan fik Sim Gratis til under 500 quid.

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 2 november 2008, 18:07
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af jimbeam View Post
Im forsøger at få en ny touchphone indtil videre er der 2, der har fanget min opmærksomhed, den ene er HTC touch diamant og de andre ville være det iPhone 3G (16GB), Så vidt jeg ved, mine indvolde fortæller mig at få HTC touch diamant, men min ven holde pestering mig at få iPhone i stedet. Grunden til, at HTC over iPhone coz dens meget elegant end de andre LOL men ærligt im alvorligt gonna get en ny telefon i år brug for råd

Ting, som jeg foretrækker / ol
- God behandling hastighed
- WiFi
- Kamerahoved
- Musik
- 3G, Bluetooth
- Internetbrowsing
- Fødevarer såsom kalender, til at gøre listen og etc
- Flere funktioner ville være bedre

Im villige til at bruge mellem £ 300 - £ 500

Do you guys have en anden model, som er bedre end de 2, som jeg har nævnt er du deler ... behovet ekspertrådgivningen coz dette ville være mit første touchphone coz siden im stadig bruger Sony Ericsson W850i og dens aldrende ... tak u
Jeg arbejder for vzw så jeg er nødt til at fremme storm.

3.2 mega pixel cam
største 3G-net
dens globale
1. berøringsskærmen, at du rent faktisk kan føle
kommer med en 8 gig micro SD-kort
fuld HTML-browser
og foretages af kant. de gør telefoner og ikke computere:)
spiller alle slags lydfiler
vznavigator og brombær nav
listen fortsætter. google det
Old 4 november 2008, 15:55
Medlem Gruppen

Jeg kan godt lide HTC telefoner mig. OS, forskellen fra andre beslutningstagere. Deres websted har fået nogle nice søger telefoner vi plejer se her for et par år.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.