vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Mikä touchphone minulle HTC tai iPhone tai muut?

Reply

Thread Tools
Old 9 lokakuu 2008, 19:35
Jäsen

Im yrittää saada uuden touchphone, että tähän mennessä ovat 2, joihin huomioni kiinnittyi, yksi on HTC Touch Diamond ja toinen olisi iPhone 3G (16GB) Sikäli kuin tiedän, minun sisäkalut kertovat minulle saada HTC Touch Diamond mutta ystäväni pitää pestering minulle saada iphone sijaan. Syy miksi HTC yli iPhone coz sen paljon tyylikäs kuin muut LOL mutta rehellisesti im vakavasti aiot hankkia uuden puhelimen tänä vuonna tarvitsevat neuvoja

Asioita, että olen mieluummin / kaltaiset
- Hyvä käsittelyn nopeus
- Wifi
- Kameran
- Musiikki
- 3G, bluetooth
- Internet-selailu
- Stuffs kuten kalenteri, tehdä luettelo ja etc
- Enemmän toimintoja olisi parempi

Im valmis maksamaan välillä £ 300 - £ 500

Onko teillä mitään muuta mallia, joka on parempi kuin 2, että olen luetellut tee osuus ... tarvita asiantuntija-apua coz tämä olisi ensimmäinen touchphone coz koska im edelleen käyttämällä Sony Ericsson W850i ja sen ikääntyminen ... kiittää u
Old 10 lokakuu 2008, 08:43
Rahoittajien ryhmän

Samsung Tocco (F480/90) on toinen harkitsemisen arvoinen, se on halvempi kuin kilpailijat, ja vaikka Samsungs ovat kohtuullisen hyvin tiedossa, että asiat menevät väärin (enimmäkseen paristot) he jopa parempi vahvistamisesta / korvaa ongelma.

Kuten voit arvata, että F490 on uudempaa versiota, mukana tulee hieman enemmän, kustannukset hyvin yllättävän pieniä määriä enemmän, mutta koska olet budjetti on yli hinta joka tapauksessa, olen vierasta haluat valita siitä.

Info & tarkistus tästä
Ignore osaa sanoa käyttöliittymä ei toimi hyvin, he ovat erittäin kriittinen, vain todellinen ongelma, se on yksi vierittämällä alas luettelossa (ja sanoa, musiikki) sen vaikea saada se nastainen kohta, jossa haluat sen, tämä johtuu siitä, mitä se oikeastaan tekee, on tehdä sivu alas tyyppi toimintaa, joten pohja laulu jos te vierineet, kun ei näy, mutta seuraavan kerran sen jälkeen, kun se olisi. Kaikki he ovat tehneet on animoida sivua alas toimintoa.

Se voi olla aika ärsyttävää jos olet sanoa etsii laulu alkaa "Ib" ja alaosassa yksi on "Iazzzzzzzzz" te tiedätte sen seuraavaan, käytän PC haluat vierittää bittinen ja se ystävällisesti olla oikeassa edessä teistä, mutta täällä se olisi oikein yläreunassa.

Mutta mielestäni siitä huolimatta, että sen suuri puhelimeen, voi jopa olla yksi tapa muuttaa rivien määrää ohitetaan vuonna scrolling, ei omistavat puhelimeen, en tiedä.
Old 10 lokakuu 2008, 08:52
Rahoittajien ryhmän

No tärkein syy ei saada iphone, on, jos et halua siirtyä O2 kuten palveluntarjoajasi (En tiedä, kuka olet tällä hetkellä kuitenkin, joten tämä ei voi olla ongelma), on hacks ulos, jotta se voi käyttää missä tahansa verkossa, mutta ne ovat kolmannen osapuolen ohjelmia, ja ne muuttavat tapaa, jolla puhelin toimii (sellaisena kuin se oli tehty vain yhdessä O2) joten ole varovainen, jos olet tekemässä tätä.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10 lokakuu 2008, 15:27
Rahoittajien ryhmän

Samsung Omnia (SGH-i900v). On kalenterit ja tavaraa, 5MP kamera (niin parempi kuin iphone), voit itse lähettää MMS (toisin kuin iphone) on langaton, Bluetooth, vähän hiirtä myös alrams, tehtävälistassa ja toimisto liikuteltavia.

Great vähän laite - voidaan sai Sim Free alle 500 puntaa.

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 2 marraskuu 2008, 18:07
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by jimbeam View Post
Im yrittää saada uuden touchphone, että tähän mennessä ovat 2, joihin huomioni kiinnittyi, yksi on HTC Touch Diamond ja toinen olisi iPhone 3G (16GB) Sikäli kuin tiedän, minun sisäkalut kertovat minulle saada HTC Touch Diamond mutta ystäväni pitää pestering minulle saada iphone sijaan. Syy miksi HTC yli iPhone coz sen paljon tyylikäs kuin muut LOL mutta rehellisesti im vakavasti aiot hankkia uuden puhelimen tänä vuonna tarvitsevat neuvoja

Asioita, että olen mieluummin / kaltaiset
- Hyvä käsittelyn nopeus
- Wifi
- Kameran
- Musiikki
- 3G, bluetooth
- Internet-selailu
- Stuffs kuten kalenteri, tehdä luettelo ja etc
- Enemmän toimintoja olisi parempi

Im valmis maksamaan välillä £ 300 - £ 500

Onko teillä mitään muuta mallia, joka on parempi kuin 2, että olen luetellut tee osuus ... tarvita asiantuntija-apua coz tämä olisi ensimmäinen touchphone coz koska im edelleen käyttämällä Sony Ericsson W850i ja sen ikääntyminen ... kiittää u
Olen töissä vzw joten on edistettävä myrsky.

3.2 mega pikseli cam
suurin 3G-verkko
sen maailmanlaajuinen
1. kosketusnäyttö, että voit todella tuntea
mukana toimitetaan 8 keikka Micro SD-kortin
täysi html-selain
ja sen tekemät vanteen. ne tekevät puhelimia eikä tietokoneita:)
soittaa kaikenlaisia äänitiedostoja
vznavigator ja karhunvatukka nav
luettelo jatkuu. google se
Old 4 marraskuu 2008, 15:55
Jäsen

Pidän HTC puhelimet itseäni. OS, ero muista päättäjille. Niiden sivuilla on saanut joitakin nice HAKU puhelimet meillä tapana nähdä täällä vasta muutaman vuoden ajan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.