![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im yrittää saada uuden touchphone, että tähän mennessä ovat 2, joihin huomioni kiinnittyi, yksi on HTC Touch Diamond ja toinen olisi iPhone 3G (16GB) Sikäli kuin tiedän, minun sisäkalut kertovat minulle saada HTC Touch Diamond mutta ystäväni pitää pestering minulle saada iphone sijaan. Syy miksi HTC yli iPhone coz sen paljon tyylikäs kuin muut LOL mutta rehellisesti im vakavasti aiot hankkia uuden puhelimen tänä vuonna tarvitsevat neuvoja Asioita, että olen mieluummin / kaltaiset - Hyvä käsittelyn nopeus - Wifi - Kameran - Musiikki - 3G, bluetooth - Internet-selailu - Stuffs kuten kalenteri, tehdä luettelo ja etc - Enemmän toimintoja olisi parempi Im valmis maksamaan välillä £ 300 - £ 500 Onko teillä mitään muuta mallia, joka on parempi kuin 2, että olen luetellut tee osuus ... tarvita asiantuntija-apua coz tämä olisi ensimmäinen touchphone coz koska im edelleen käyttämällä Sony Ericsson W850i ja sen ikääntyminen ... kiittää u |
|
| |||
| |||
| Samsung Tocco (F480/90) on toinen harkitsemisen arvoinen, se on halvempi kuin kilpailijat, ja vaikka Samsungs ovat kohtuullisen hyvin tiedossa, että asiat menevät väärin (enimmäkseen paristot) he jopa parempi vahvistamisesta / korvaa ongelma. Kuten voit arvata, että F490 on uudempaa versiota, mukana tulee hieman enemmän, kustannukset hyvin yllättävän pieniä määriä enemmän, mutta koska olet budjetti on yli hinta joka tapauksessa, olen vierasta haluat valita siitä. Info & tarkistus tästä Ignore osaa sanoa käyttöliittymä ei toimi hyvin, he ovat erittäin kriittinen, vain todellinen ongelma, se on yksi vierittämällä alas luettelossa (ja sanoa, musiikki) sen vaikea saada se nastainen kohta, jossa haluat sen, tämä johtuu siitä, mitä se oikeastaan tekee, on tehdä sivu alas tyyppi toimintaa, joten pohja laulu jos te vierineet, kun ei näy, mutta seuraavan kerran sen jälkeen, kun se olisi. Kaikki he ovat tehneet on animoida sivua alas toimintoa. Se voi olla aika ärsyttävää jos olet sanoa etsii laulu alkaa "Ib" ja alaosassa yksi on "Iazzzzzzzzz" te tiedätte sen seuraavaan, käytän PC haluat vierittää bittinen ja se ystävällisesti olla oikeassa edessä teistä, mutta täällä se olisi oikein yläreunassa. Mutta mielestäni siitä huolimatta, että sen suuri puhelimeen, voi jopa olla yksi tapa muuttaa rivien määrää ohitetaan vuonna scrolling, ei omistavat puhelimeen, en tiedä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No tärkein syy ei saada iphone, on, jos et halua siirtyä O2 kuten palveluntarjoajasi (En tiedä, kuka olet tällä hetkellä kuitenkin, joten tämä ei voi olla ongelma), on hacks ulos, jotta se voi käyttää missä tahansa verkossa, mutta ne ovat kolmannen osapuolen ohjelmia, ja ne muuttavat tapaa, jolla puhelin toimii (sellaisena kuin se oli tehty vain yhdessä O2) joten ole varovainen, jos olet tekemässä tätä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samsung Omnia (SGH-i900v). On kalenterit ja tavaraa, 5MP kamera (niin parempi kuin iphone), voit itse lähettää MMS (toisin kuin iphone) on langaton, Bluetooth, vähän hiirtä myös alrams, tehtävälistassa ja toimisto liikuteltavia.
| |||
| |||
| Quote:
3.2 mega pikseli cam suurin 3G-verkko sen maailmanlaajuinen 1. kosketusnäyttö, että voit todella tuntea mukana toimitetaan 8 keikka Micro SD-kortin täysi html-selain ja sen tekemät vanteen. ne tekevät puhelimia eikä tietokoneita:) soittaa kaikenlaisia äänitiedostoja vznavigator ja karhunvatukka nav luettelo jatkuu. google se |
|
| |||
| |||
| Pidän HTC puhelimet itseäni. OS, ero muista päättäjille. Niiden sivuilla on saanut joitakin nice HAKU puhelimet meillä tapana nähdä täällä vasta muutaman vuoden ajan. |