![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im proberen te krijgen een nieuwe touchphone, tot nu toe zijn er 2 die mijn aandacht hebben getrokken, is een HTC Touch Diamond en de andere zou de iPhone 3G (16GB), Voor zover ik weet, mijn darmen zijn me te vertellen om de HTC Touch Diamond, maar mijn vriend houden pestering me om iphone plaats. Reden waarom HTC over iPhone coz zijn veel stijlvol dan de andere LOL maar eerlijk im serieus ga een nieuwe telefoon van dit jaar advies nodig Dingen die ik liever / willen, - Goede verwerkingssnelheid - Wifi - Camera - Muziek - 3G, Bluetooth - Internet surfen - Voeders als kalender, to do list en etc - Meer functies beter Im willen besteden tussen £ 300 - £ 500 Doen jullie nog andere model dat beter is dan de 2 die ik heb genoemd kunt u delen ... nodig deskundig advies coz dit zou mijn eerste touchphone coz sinds im nog met behulp van de Sony Ericsson W850i en de veroudering ... dank u |
|
| |||
| |||
| Samsung Tocco (F480/90) is een ander de moeite waard, het is goedkoper dan de concurrenten, en hoewel Samsung redelijkerwijs bekend om dingen mis gaan (meestal de batterijen) zijn ze nog beter voor de vaststelling / vervanging van het probleem. Zoals u zou raden de F490 is de nieuwere versie, wordt geleverd met een beetje meer, kosten een zeer verrassend klein bedrag meer, maar als je budget is dan de prijs toch, ik ben raden u kiezen voor dat. Info & Review hier Negeer de kant zegt de interface werkt niet goed, ze worden zeer kritisch zijn, de enige echte probleem is met een scroll naar beneden door een lijst (van zeggen, muziek) zijn moeilijk te krijgen op pin punt waar u wilt, is dit omdat wat zij daadwerkelijk doet is nog een page down type operatie, zodat de onderkant liedje als je rolt eenmaal niet zou verschijnen, maar de volgende keer na het zou doen. Het enige wat ze heeft gedaan is animate een page down functie. Het kan heel vervelend als je bijvoorbeeld op zoek naar een song begint "Ib" en de onderste is "Iazzzzzzzzz" u weet zijn de volgende, op een pc die u wilt ga een beetje en zou behulpzaam zijn recht tegenover van u, maar hier zou het recht op de top. Maar naar mijn mening, ondanks dat haar een geweldige telefoon, er kan zelfs een manier om het aantal lijnen overgeslagen in bladeren, niet in het bezit van de telefoon, ik weet het niet.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wel, de belangrijkste reden om niet voor een iPhone, is als je niet wilt gaan naar O2 als uw provider (ik weet niet wie u heeft op dit moment, dus kan dit geen probleem), zijn er hacks uit om deze te gebruiken elk netwerk, maar ze zijn van een derde partij programma's en als ze veranderen van de manier waarop de telefoon werkt (als het was gemaakt om alleen met O2) dus wees voorzichtig als je dit doet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samsung Omnia (SGH-i900v). Heeft kalenders enzo, 5MP camera (dus beter dan de iPhone), kun je eigenlijk MMS verzenden (in tegenstelling tot de iPhone), is wireless, bluetooth, kleine muis ook alrams, takenlijst en kantoor mobiel.
| |||
| |||
| Citaat:
3.2 megapixel cam grootste 3G-netwerk haar wereldwijde 1e aanraakscherm dat je daadwerkelijk het gevoel wordt geleverd met een 8 gig micro sd kaart Full HTML browser en zijn gemaakt door de velg. ze maken geen telefoons en computers:) speelt alle soorten audio-bestanden vznavigator en BlackBerry nav de lijst gaat maar door. google it |
|
| |||
| |||
| I like the HTC telefoons mezelf. Het besturingssysteem, het verschil met andere beleidsmakers. Hun website heeft een aantal leuk uitziende telefoons we wont zie hier voor een paar jaar. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 3g iphone | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA's | 11 | 4 Nov 2008 10:32 |
| IPhone Aanbod | somptingson | Off Topic Discussie | 4 | 29 Jan 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussie | 5 | 30 dec 2007 12:22 |
| Lil q over de iPhone | Jimmy Hat | Off Topic Discussie | 12 | 28 dec 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |