![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im prøver å få en ny touchphone, så langt det er 2 som fanget min oppmerksomhet, er HTC touch diamond og den andre vil være det iPhone 3G (16 GB) Så vidt jeg vet, min tøff nok forteller meg å få HTC touch diamond men vennen min holde pestering meg å få iPhone i stedet. Grunnen til at HTC over iPhone coz dens mye stilig enn det andre LOL men ærlig im alvor skal få en ny telefon i år trenger råd Ting som jeg foretrekker / liker, - God behandlingshastigheten - Wifi - Kamera - Musikk - 3G, Bluetooth - Internett-surfing - Stuffs like kalenderen å gjøre, og osv. - Flere funksjoner vil bli bedre Im villig til å betale mellom kr 300 - kr 500 Har dere har noen annen modell som er bedre enn de 2 som jeg har nevnt gjør dele ... Trenger du ekspertråd coz dette vil være min første touchphone coz siden im fortsatt bruke Sony Ericsson W850i og aldring ... takk u |
|
| |||
| |||
| Samsung Tocco (F480/90) er en annen verdt å vurdere, det er billigere enn konkurrentene, og selv om Samsungs er rimelig godt kjent for ting går galt (for det meste av batterier) de er enda bedre for innfesting / erstatte problem. Som du kan gjette på F490 er en nyere versjon, kommer med litt mer, koster et svært overraskende lite mer, men som du budsjettet er over prisen likevel, jeg gjetter du velger det. Info & anmeldelsen her Ignorere del sier det ikke fungerer bra, er de som veldig kritisk, det bare reelt problem med det er en rulle nedover gjennom en liste (for eksempel musikk) sin hardt for å få det til pin punktet der du ønsker det, er dette fordi det faktisk gjør, er å gjøre en side ned type operasjon, så den nederste sangen om du rullet gang vil ikke vises, men den neste etter at det ville. Alt de har gjort er animere en side ned funksjon. Det kan være ganske irriterende hvis du si jakt etter en sang som starter "Ib" og bunnen er "Iazzzzzzzzz" du vet hva den neste, på en PC du vil bla litt og det ville helpfully være rett foran av deg, men her ville det være helt i toppen. Men etter min mening til tross for at en stor telefonen, kan det også være en måte å endre antall linjer hoppet i bla, ikke eie telefonen, jeg vet ikke.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel de viktigste grunn til ikke å få en iPhone, er hvis du ikke ønsker å gå over til O2 som din leverandør (jeg vet ikke hvem du har i øyeblikket skjønt, så dette kan ikke være et problem) Det er hacks ut til at den ikke bruker noe nettverk, men de er tredjeparts programmer og som de er å endre hvordan telefonen fungerer (som det ble gjort for å bare jobbe med O2) så vær forsiktig hvis du gjør dette.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samsung Omnia (SGH-i900v). Har kalendere og sånt, 5MP kamera (slik bedre enn iphone), kan du faktisk sende MMS (i motsetning til iPhone), har trådløst, Bluetooth, liten mus også, alrams, oppgaveliste og kontor mobil.
| |||
| |||
| Sitat:
3.2 mega pixel cam største 3G-nett global 1ste fingerskjerm at du faktisk kan føle kommer med en 8 gig Micro SD-kort full html nettleser og er laget av rim. de lager telefoner og ikke datamaskiner:) spiller alle typer lydfiler vznavigator og bjørnebær NAV listen fortsetter. google it |
|
| |||
| |||
| Jeg liker HTC telefoner selv. OS, forskjellen fra andre beslutningstakere. Webområdet deres har noe hyggelig ser telefoner vi wont se her for et par år. |