![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im försöker få ett nytt touchphone hittills finns det 2 som fångade min uppmärksamhet, en är HTC Touch Diamond och den andra skulle vara det iPhone 3G (16 GB), Så vitt jag vet, mina tarmar säger till mig att få HTC Touch Diamond, men min vän hålla pestering mig för att få iphone istället. Anledningen till att HTC över iPhone coz dess mycket elegant än andra LOL men ärligt im allvar ska få en ny telefon i år behöver råd Saker som jag vill / tycker om, - Bra bearbetningshastighet - Wifi - Kamerahuvud - Musik - 3G, Bluetooth - Internet - Livsmedel såsom kalender, att göra-lista och etc - Fler funktioner skulle vara bättre Im villig att betala mellan £ 300 - £ 500 Har ni någon annan modell som är bättre än de 2 som jag har listat är du dela ... behöver expertråd coz detta skulle vara min första touchphone coz sedan im fortfarande med hjälp av Sony Ericsson W850i och dess åldrande ... thank u |
|
| |||
| |||
| Samsung Tocco (F480/90) är ett annat värt att överväga, det är billigare än konkurrenterna, och även om Samsungs är relativt väl känd för saker och ting går fel (främst batterier) de är ännu bättre för att fastställa / ersätter problem. Som ni skulle gissa F490 är en nyare version, kommer med lite mer, kostar mycket förvånansvärt liten del mer, men som du budgeten är över priset ändå, jag antar att du skulle välja det. Info & Review här Ignorera del säger gränssnittet inte fungerar bra, de är som mycket kritiska, det endast verkliga problemet med det är en rulla ner genom en lista (av till exempel musik) har svårt att få det till stift punkt där du vill ha det, detta beror på vad den egentligen gör är att göra en sida ner typ drift, så botten sång om du rullas en gång inte skulle infinna sig, men nästa efter det. Allt de har gjort är animera en sida ner funktion. Det kan vara ganska irriterande om du säger letar efter en låt som börjar "Ib" och botten är "Iazzzzzzzzz" ni vet sin nästa, på en dator du bläddrar lite och det skulle hjälpsamt vara rakt framför av er, men här skulle det vara högst upp. Men enligt min mening, trots att en stor telefon, det kan även vara ett sätt att ändra antalet rader hoppas över i rullning, som inte äger telefonen, jag vet inte.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja det främsta skälet att inte få en iphone, är om du inte vill gå över till O2 som din leverantör (Jag vet inte vem du har just nu dock, så det kan inte vara ett problem), Det finns Hacks ut att kunna använda något nätverk, men de är tredje part program och de är föränderliga hur telefonen fungerar (vilket det gjordes för att endast arbeta med O2) så var försiktig om du gör detta.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samsung Omnia (SGH-i900v). Har kalendrar och grejer, 5MP kamera (så bättre än iphone), kan du faktiskt skicka MMS (till skillnad från iPhone), har trådlöst, Bluetooth, lilla musen också alrams, uppgiftslista och kontor mobil.
| |||
| |||
| Citat:
3.2 mega pixel cam största 3G-nät sin globala 1:a pekskärm som du verkligen kan känna sig levereras med ett 8 gig micro SD-kort Full HTML browser och som rim. de gör telefoner och datorer:) spelar alla typer av ljudfiler vznavigator och björnbär nav listan kan göras lång. Googla |
|
| |||
| |||
| Jag gillar HTC-telefoner själv. OS, skillnaden från andra beslutsfattare. Deras webbplats har några trevliga letar telefoner vi brukar se här under några år. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 3g iphone | robina80 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 11 | 4 november 2008 10:32 |
| IPhone Offer | somptingson | Off Topic Discussion | 4 | 29 januari 2008 15:36 |
| Iphone | dannyriches | Off Topic Discussion | 5 | 30 december 2007 12:22 |
| Lil q om iphone | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 12 | 28 december 2007 17:31 |
| Thread Tools | |
| |