![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joo, olen todennäköisesti ryhdy nauroivat kysyä tätä, mutta onko mahdollista saada uusi näytönohjain, että kannettava tietokone? Tiedän, ne on-board-kortit, mutta ihmettelen, jos se on mahdollista lisätä toinen kortti tai jotain. Kuten näette, minulla ei ole aavistustakaan, mitä olen puhumme, niin minä sanon tämän; Voinko päivittää näyttösovittimen joka Acer Aspire 5050/5051. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nro
| |||
| |||
| Ei ei ei!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye läppäreissä ovat melko umpikujia kannalta kaikkein päivitykset
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Lol, olen tajunnut te kaikki sanovat, että. Kiitos anway |
|
| |||
| |||
| hehe sitten sinulla on enemmän tietoa kuin luulet
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Lol, luulisin niin. Joka tapauksessa, sen sijaan aloittaa uuden aiheen, ja koska tämä kysymys ei liity omaan näytönohjain, hyvin, miten saan selville, jos kortti tukee Phong Shading? Yritin Everest, ja se sanoo, että se ei ole, mutta ystäväni joka käyttää Phong teki samoin, ja sanoi hänen ei, joten dunno kuinka luotettava tämä on. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi päivittää GPU, mutta voi olla vaihtoehto ...... 7900GS sopii sinulle? Jos se koskaan saa vapautetaan.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys varastossa nVidia MX420 video kortti Dell 8250 | AlanB | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Jun 2009 14:20 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Compaq Evo N1020v - Näyttösovitin päivittää? | jackwooly | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 27th Aug 2007 04:07 |
| Voitteko auttaa emolevy / Näytönohjain Upgrade? | 102molson102 | Graphics Cards & Näytöt | 34 | 3. Hei 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |