![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, ik ben waarschijnlijk zullen krijgen lachte op voor het stellen van vragen, maar is het mogelijk om een nieuwe videokaart voor een laptop? Ik weet dat ze on-board-kaarten, maar ik vroeg me af of het is mogelijk om een andere kaart of zoiets. Zoals je kunt zien heb ik geen idee waar ik het over heb, dus zal ik dit zeggen; Kan ik mijn videokaart op een Acer Aspire 5050/5051. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aantal
| |||
| |||
| Nee nee nee!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye laptops mooie dood eindigt in termen van de meeste upgrades
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Lol, ik dacht dat je zou zeggen allemaal dat. Dankzij anway |
|
| |||
| |||
| hehe dan heb je meer kennis dan je denkt
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Lol, ik denk het. Hoe dan ook, in plaats van het starten van een nieuw onderwerp, en sinds deze vraag is gerelateerd aan mijn videokaart, goed, hoe kom ik erachter of mijn kaart Phong shading? Ik probeerde Everest, en zegt het niet, maar een vriend die gebruikt Phong deden hetzelfde, en dat zei hij niet, dus ik dunno hoe betrouwbaar die is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt geen upgrade van de GPU, maar er kan een alternatief ...... 7900GS pak je? Als het ooit wordt vrijgegeven.