![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg sannsynligvis kommer til å bli ledd av for å spørre, men er det mulig å få et nytt skjermkort for en bærbar? Jeg vet at de er på brettet kort, men jeg lurte på om det er mulig å legge til et annet kort eller noe sånt. Som du ser har jeg ingen anelse om hva jeg snakker om, så jeg skal si dette; Kan jeg oppgradere skjermkort på en Acer Aspire 5050/5051. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei
| |||
| |||
| Nei nei nei!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye laptopper er ganske døde ender i form av mest oppgraderinger
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Lol, jeg skjønte du ville alle si. Takk anway |
|
| |||
| |||
| hehe så du har mer kunnskap enn du tror
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Lol, jeg antar det. Uansett, i stedet for å starte et nytt emne, og siden dette spørsmålet er knyttet til mitt skjermkort, vel, hvordan kan jeg finne ut om kortet mitt støtter Phong skyggelegging? Jeg prøvde Everest, og det sier det ikke, men en venn som bruker Phong gjorde det samme, og det sa han ikke, så jeg dunno hvor pålitelig det er. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ikke oppgradere GPU, men det kan være et alternativ ...... 7900GS passer deg? Hvis det noensinne blir lansert.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgrader lager nVidia MX420 skjermkort i Dell 8250 | AlanB | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 juni 2009 14:20 |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Compaq Evo N1020v - Videokort oppgradere? | jackwooly | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 27 august 2007 04:07 |
| Kan du hjelpe meg med Hovedkort / Video Card oppgradering? | 102molson102 | Kabinetter & Skjermer | 34 | 3 juli 2007 05:22 |
| Thread Tools | |
| |