![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har en Acer Aspire 5052AWXMI og ønsker at opgradere det ..... Jeg ønsker, 3 GHz eller mere Jeg har 2.20 GHz Jeg ønsker, 2GB RAM eller mere Jeg har 765,6 MB og en anstændig skærmkort kan en hjælpe mig ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg google denne model nummer jeg får en bærbar computer .. Har du en bærbar computer? I bekræftende fald vil du blive meget meget hårdt presset i at opgradere processoren eller skærmkortet;)
Hukommelse: 2 x 512 MB DDR2 533/667 MHz hukommelse, opgraderbare til 4 GB med to soDIMM modules (dual-channel support) ville være den rute, du skal gå med hukommelse .. Hvis du ikke har en bærbar derefter ignorere mig. Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Ja det er en bærbar computer og dens faktisk ikke mig at opgradere det som jeg dont kende meget om arbejdet med en computer, im opgradering det så jeg kan spille spil som Bioshock og test-drevet unlimted |
|
| |||
| |||
| Det bedste du kan gøre, er at opgradere ram .. de ting kom "vista ready", så det må være ny .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grundlæggende opgradere en CPU i en bærbar er ikke rigtig doable.
| |||
| |||
| Theres en slot en siden af min laptop, der kommer ud. Hvad er det for hvis du dont know I'll uploade et billede |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det lyder som en udvidelse port til ting som Wi-Fi-kort. Det betyder stort set den samme som PCI-porte på en desktop pc bundkort. Skriv en pice for os at være sikker på, hvis du vil.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ville gerne have noget hjælp med opgradering af PC | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Opgradering af en gammel pc | natty | General Hardware Chat | 3 | 7 december 2007 10:13 |
| Opgradering af min CPU | gazzzwp | General Hardware Chat | 3 | 14 oktober 2007 03:20 |
| Opgradering af min ram | Ashley Williams | CPU, bundkort og RAM | 6 | 8. sep 2007 04:32 |
| Opgradering Min RAM | mxmad32 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 26 august 2007 10:11 |
| Thread Tools | |
| |