![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen sai Acer Aspire 5052AWXMI ja haluat päivittää ..... Haluan 3 GHz tai enemmän Minulla on 2,20 GHz Haluan 2GB RAM-muistia tai enemmän Olen 765,6 Mt ja ihmisarvoisen näytönohjain voi joku auttaa minua ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kun google että mallin numero saan kannettavan .. Onko sinulla kannettava tietokone? Jos näin on sinun on erittäin vaikea painetaan päivitystä jalostaja tai näyttösovittimen;)
Muisti: 2 x 512 Mt DDR2 533/667 MHz muisti, laajennettavien 4 GB käyttämällä kahta SODIMM modules (dual-channel support) olisi reitin sinun täytyy mennä muisti .. Jos sinulla ei ole kannettavaa tietokonetta sitten jättää minut. My System: hAvAAck Build 3
|
|
| |||
| |||
| Kyllä se on kannettava tietokone ja se ei oikeastaan minua päivitystä se i dont tiedä paljoakaan toimintaa tietokoneen, im päivitystä niin voin pelata pelejä kuten bioshock ja Test Drive unlimted |
|
| |||
| |||
| paras sinun tarvitsee vain päivittää ram .. asia tuli "vista ready" joten se täytyy uusia .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pohjimmiltaan kohentaminen CPU on kannettava tietokone ei ole oikeastaan doable.
| |||
| |||
| Theres paikka A puolella minun laptop että tulee ulos. whats sitä jos dont osata I'll ladata kuvan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa laajentaminen sataman asioista, kuten Wi-Fi-kortit. Se ei jokseenkin sama asia kuin pci portteja Työpöytäkoneen pc: n emolevy. Lähetä pice, jotta voimme olla varmoja, jos haluat.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Haluaisin apua päivitystä kpl | xioner | Rautatavaran Chat | 16 | 22. Huhtikuu 2008 06:57 |
| Päivitys vanha PC | näppärä | Rautatavaran Chat | 3 | 7. Joulukuu 2007 10:13 |
| Päivitys minun CPU | gazzzwp | Rautatavaran Chat | 3 | 14. lokakuu 2007 03:20 |
| Päivitys minun ram | Ashley Williams | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 8. Sep 2007 04:32 |
| Päivitys Oma RAM | mxmad32 | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 26th Aug 2007 10:11 |
| Thread Tools | |
| |