![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik heb een Acer Aspire 5052AWXMI en wilt upgraden ..... Ik wil 3Ghz of meer Ik heb 2.20 GHz Ik wil 2GB RAM of meer Ik heb 765.6 MB en een fatsoenlijke videokaart can any one help me ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als ik google dat model nummer krijg ik een laptop .. heb je een laptop? Zo ja kun je erg hard ingedrukt in het upgraden van de processor of de videokaart;)
Geheugen: 2 x 512 MB DDR2 533/667 MHz geheugen, uitbreidbaar tot 4 GB met behulp van twee SODIMM-modules (dual-channel support) zou de route die je moet gaan met het geheugen .. Als u niet beschikt over een laptop dan negeer ik. Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| Ja het is een laptop en zijn niet daadwerkelijk me upgraden als i dont weet veel over de werking van een computer, im upgraden zodat ik kan spelen spellen zoals Bioshock en test drive unlimted |
|
| |||
| |||
| het beste wat je zult doen, is een upgrade van de ram .. het ding kwam "Vista Ready" dus het is moet nieuw .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eigenlijk upgraden van een CPU in een laptop is niet echt uitvoerbaar.
| |||
| |||
| Theres een sleuf voor een aan de zijkant van mijn laptop dat komt. Wat is het voor als je niet weet dat ik je een foto uploaden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het klinkt als de uitbreiding van de haven voor dingen zoals Wi-Fi-kaarten. Zij doet vrijwel hetzelfde als de pci-poorten op een desktop pc's moederbord. Plaats een pice voor ons om er zeker van zijn dat als je wilt.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zou graag wat hulp bij het upgraden pct | xioner | Algemeen Hardware Chat | 16 | 22 apr 2008 06:57 |
| Upgraden van een oude PC | mosi | Algemeen Hardware Chat | 3 | 7 Dec 2007 10:13 |
| Upgraden van mijn CPU | gazzzwp | Algemeen Hardware Chat | 3 | 14 okt 2007 03:20 |
| Upgraden van mijn ram | Ashley Williams | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 8e sep 2007 04:32 |
| Opwaarderen Mijn RAM | mxmad32 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 26 aug 2007 10:11 |
| Thread Tools | |
| |