![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har en Acer Aspire 5052AWXMI og vil oppgradere det ..... Jeg vil ha 3 GHz eller mer Jeg har 2,20 GHz Jeg vil ha 2GB RAM eller mer Jeg har 765.6 MB og en anstendig skjermkort kan noen hjelpe meg ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| når jeg google at modellnummeret jeg en laptop .. Har du en bærbar PC? Hvis det er slik du vil bli svært vanskelig trykket i oppgraderer prosessoren eller skjermkortet;)
Minne: 2 x 512MB DDR2 533/667 MHz minne, oppgraderbar til 4 GB ved hjelp av to soDIMM moduler (dual-channel støtte) vil være den ruten du skal gå med minne .. Hvis du ikke har en bærbar deretter ignorere meg. Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Ja, det er en laptop og dens faktisk ikke meg å oppgradere det som jeg dont vite mye om å arbeide for en datamaskin, im oppgradere det slik at jeg kan spille spill som bioshock og teste unlimted |
|
| |||
| |||
| det beste du vil gjøre er å oppgradere ram .. Saken kom "Vista klar" så det må være ny .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Utgangspunktet oppgradere en CPU på en laptop er ikke egentlig doable.
| |||
| |||
| Theres en slot en siden av min laptop som kommer ut. Hva er det for hvis du ikke vet at jeg vil laste opp et bilde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det høres ut som en utvidelse port for ting som wi-fi kort. Det betyr ganske mye det samme som PCI porter på en stasjonær PC hovedkort. Legg inn en pice for oss å være sikker på om du vil.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ønsker hjelp med å oppgradere PC | xioner | General Hardware Chat | 16 | 22 april 2008 06:57 |
| Oppgradering av en gammel PC | natty | General Hardware Chat | 3 | 7 desember 2007 10:13 |
| Oppgradere min CPU | gazzzwp | General Hardware Chat | 3 | 14 oktober 2007 03:20 |
| Oppgradere min ram | Ashley Williams | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 8nde sep 2007 04:32 |
| Oppgradering Min RAM | mxmad32 | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 26 august 2007 10:11 |
| Thread Tools | |
| |