![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har en Acer Aspire 5052AWXMI och vill uppgradera den ..... Jag vill ha 3 GHz eller mer Jag har 2,20 GHz Jag vill ha 2 GB RAM eller mer Jag har 765,6 MB och ett anständigt grafikkort kan någon hjälpa mig ....... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| när jag google att modellnumret jag en bärbar dator .. Har du en laptop? Om så är fallet kommer du att bli mycket hårt pressad i uppgraderar processorn eller grafikkortet;)
Minne: 2 x 512 MB DDR2 533/667 MHz minne, kan uppgraderas till 4 GB med två SODIMM-moduler (dual-channel support) skulle vara den rutt som du måste gå med minne .. Om du inte har en laptop så ignorera mig. Mitt System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Ja det är en laptop och inte mig att uppgradera den så jag vet inte mycket om att arbeta i en dator, im uppgradera det så att jag kan spela spel som bioshock och testkörning unlimted |
|
| |||
| |||
| det bästa du kommer att göra är att uppgradera RAM .. Saken kom "Vista ready" så det måste vara nya .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I princip uppgradera en processor i en bärbar dator är inte riktigt UPPFYLLBAR.
| |||
| |||
| Theres en kortplats en sida min laptop som kommer ut. Vad det för om du inte vet Jag ska ladda upp en bild |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det låter som det Expansionsport för saker som Wi-Fi kort. Det gör ganska mycket samma sak som pci-portar på en desktop PC's moderkort. Post a pice för oss att vara säker på om du vill.